TheHellobar – En ny måde til call to action

Opmærksomhed på hjemmesiden er noget af det vigtigste og her gælder alle kneb. Denne nye startup der har taget USA med storm og bliver brugt af flere og flere giver dig disse muligheder. Trendsonline.dk mener at denne webtjeneste skal udbredes endnu mere så alle danske startups får mulighed for at udbrede deres budskab bedst muligt.

TheHellobar giver dig en nem mulighed for at installere en bar over din hjemmeside, hvor du kan lave en lille joke eller kommunikere et andet budskab. Det er helt enkelt at installere og du kan nemt integrere et RSS-feed fra din Twitter konto eller lignende.

TheHellobar er en gratis service fra Digital-telepathy fra San Diego, der giver dig en smart mulighed for at lave en call-to-action der hurtigt kan implementeres på din hjemmeside. Du har mulighed for at tilpasse din din sides indhold både med RSS feeds, (som nævnt ovenfor) og farve og designmæssigt.Servicen er pt. i beta og men der er stadig mulighed for at tilmelde sig. Herefter bliver der ugentligt sendt invitationsmails ud til de tilmeldte. Hos Trendsonline.dk venter vi spændt på vores.

www.thehellobar.com

Skrevet af

Læs også

Top