Bootstrapper # 6 – Tab og vind med social shopping

Bootstrapper # 6 – Tab og vind med social shopping

Dealsites og andre social shopping muligheder skyder frem i flere og flere nicher lokalt, nationalt og internationalt. Til trods for at de fleste virksomheder taber penge ved at sælge deres produkter via disse portaler, ser mange igennem fingre med den negative bundlinje og bruger i flæng portalerne til at lave hurtigt mersalg og få øget

Dealsites og andre social shopping muligheder skyder frem i flere og flere nicher lokalt, nationalt og internationalt. Til trods for at de fleste virksomheder taber penge ved at sælge deres produkter via disse portaler, ser mange igennem fingre med den negative bundlinje og bruger i flæng portalerne til at lave hurtigt mersalg og få øget omsætningen på meget kort tid.

Forbrugerne elsker i sagens natur de mange rabatter, men hvordan bør du som virksomhed anvende og udnytte social buying trenden, for at det hele ikke ender i et stort rødt tal i årsregnskabet?

Få bl.a. svar på følgende:

– Hvordan bruger du social shopping mest optimalt?
– Hvordan fik en massør vendt en truende deal-succes til en god investering?
– Hvad er Facebook Offers og hvad kan vi forvente af Facebook og Google i fremtiden?
– Hvorfor vil Daniel gerne takke Martin Thorborg for et social shopping tip?
– Er der stadig plads til flere social shopping portaler og hvordan bliver de finansieret?

Værterne i dette sjette podcast i Bootstrapper serien er som sædvanlig Daniel Laursen fra Trendsonline.dk og Jesper Christiansen fra Freemarketingnow.com

Trendsonline Bootstrapper # 6 , 48 min.

4 comments
redaktionen
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Cancel reply

4 Comments

Latest Posts

Top Authors

Most Commented

Featured Videos

%d bloggers like this: