Komfo og Shopbox i samarbejde om social buying

Komfo- Danmarks største platformsleverandør til virksomheder, som benytter Facebook, har valgt Shopbox som partner. I  fremtiden kan Komfo tilbyde kunder som Egmont, COOP og TDC muligheden for at konvertere Facebook-brugere til aktive butikskunder. 

Komfo og Shopbox indgår strategisk samarbejde om at integrere Shopbox-deal og social buying-løsning i Komfos platformsløsning til Facebook:

”Hos Komfo er det vores mål at hjælpe vores kunder med at skabe målbar effekt ved at benytte sociale medier og i særdeleshed Facebook. Vi mener, social buying har et stort potentiale og vil være i god tråd med platformens øvrige værktøjer, der alle har til mål at konvertere fans på Facebook til resultater på bundlinjen – blandt andet som betalende butikskunder, og her er Shopbox den helt rigtige løsning for os”, udtaler Rasmus Møller-Nielsen, adm. direktør for Komfo. tweet

Komfo oplever større og større efterspørgsel fra deres kunder vedrørende muligheden for, at bruge online deals til at skabe mere trafik til butikken. Netop derfor giver samarbejde med Shopbox, der er eksperter i deal-applikationer mening for Komfo, hvis social media management system, hjælper kunderne med at øje deres indtjening og forbedre kundeservice.

Social deals er fremtiden

En række af Danmarks største kæder bruger Shopbox’ platform til at drive trafik fra online medier til fysiske butikker. Shopbox fungerer lidt som Groupon og Downtown.dk med den forskel, at det er kundens egen platform og ikke en tredjeparts løsning. Storcenteret Field’s gør også brug af Shopbox for at drive mere trafik til centeret gennem deres Facebook likes og email permissions:

”Der kommer til at ske en markant udvikling for, hvordan vi som forbrugere handler i fysiske butikker. Vores tal viser at mere end halvdelen af alle vores købsbeslutninger i den fysiske detailhandel besluttes online, så det er vigtigere end nogensinde at bruge nettet til at tiltrække flere kunder”, udtaler Christian Zigler. ”Vi tror blandt andet på, at mobiltelefonen vil blive brugt til orientering om tilbud og til opdagelse af nye butikker. Social buying er med deals kun starten på rejsen”, slutter Christian Zigler, grundlægger og CEO ved Shopbox. tweet

 

  • Læs artikel om Shopbox visioner for fremtiden her.
  • Hør Trendsonlines tidligere interview med Christian Zingler, Shopbox lige her.

Skrevet af

Læs også

Top