Arkiver

Nyheder

Flere og flere støtter op om danske startups og Trendsonline.dk

Trendsonline.dk er til for at dække danske startup virksomheder med den højeste intensitet og med flest mulige spændende og interessante nyheder hver dag. Vores hold udvider sig for hver dag der går, og vores rammer for dette bliver bedre og bedre . Fra vi startede bloggen til hvor vi er nu, har vi fokuseret på at kigge på samarbejdspartnere, der vil den danske startupscene det godt og tror på projektet Trendsonline.dk

Erfaring fra andre foundere er i fokus
Gennem det sidste halve år har vi fundet en række partnere, der vil være med til at bringe en række spændende artikler til verden. Artikler hvor den enkelte startups erfaringer er i fokus, sammen med de facts, som kan hjælpe iværksætterens mulighed for større succes. Disse artikler kalder vi Content-Partner artikler og den første partner, vores MVP, var Microsoft Bizspark, og er det stadig idag. De sidste par måneder har vi udvidet med Delacour Dania, Symbion Accelerace, CFIR og Billys’s Billing og der er flere på vej.

FAQ: Content-Partner artikler

Q1: Vil man tydeligt kunne se hvilke artikler der er og hvilke der ikke er content-partner artikler?
A1: Artiklerne vil få deres helt eget område på Trendsonline, som vi kalder Tech-Toolbox. Der vil være en tydelig markering af artiklen i toppen og i bunden af artiklen, som indikerer at denne er en Content-Partner artikel og er betalt indhold fra en samarbejdspartner der støtter op om Trendsonline og danske startups generelt. Nedenfor kan du se vores markering vi bruger ved artiklerne.

     
Denne artikel er en del af vores content-partner program og er bragt til verden i samarbejde med Microsoft Bizspark. Programmet der kan hjælpe din startup og er et tre årigt forløb, der giver adgang til Microsoft produkter, netværk og meget mere, se mere på Bizsparks hjemmeside

Q2: Betyder det at bloggen bliver oversvømmet af betalt indhold?
A2:Vi har en begrænsning der hedder at det max. må være 1/8 af alt indhold der bliver produceret som af denne indholdstype.

Q3. Hvordan vurderer I om en samarbejdspartner kan bruges som content-partner?
Q3: Det vigtigste for Trendsline er, hvorvidt en content-partner kan give et konkret udbytte til danske startup virksomheder. Det vigtigste er at indholdet i artiklen er noget der passer ind til resten af det vi publicerer og har en høj nytteværdi.

Q4. Hvorfor vil I ikke have annoncer på Trendsonline.dk, ligesom man ser på andre nyhedshjemmesider.
Q4: Vores forretningsmodel er centrereret omkring indhold, og vi tror på at hvis det er relevant indhold, om det så er betalt eller ej, er det meget bedre end en ligegyldig annonce for et produkt som ingen startups finder interessant. Vi er ikke imod bannere- kun bannere der ikke er super relevante for vores målgruppe.

 

Hvis du er interesseret i at høre mere omkring denne mulig for din virksomhed eller du har forslag til nogle emner vi skal dække, så kan du skrive en mail dl@trendsonline.dk