InfluAds introducerer The Open Source Sponsors initiativet

I en tilkendegivelse af at open source teknologier udgør en vigtig del af nettet i dag, lancerer InfluAds nu Open Source Sponsor Initiativet. Det går i alt sin enkelthed ud på, at InfluAds vil støtte 200 + open source projekter og give dem muligheden for at øge deres indtjening og fortsætte med at udvikle frit tilgængelige løsninger på nettet.  

Det er ikke længe siden, at vi her på Trendsonline.dk kunne berette, at InfluAds stod klar med en version 2.0 (læs artiklen her), og nu er de igen klar med nye tiltag – denne gang inden for Open Source-området.

InfluAds er en online markedsplads, der giver medieudgivere muligheden for at sælge kvalitetsdrevne annoncer og sponsorships på tværs af flere medier.

”Vi ved, at sponsorerede annoncer, defineret ud fra kvalitet og kontekst, er den bedste måde at nå ud til målgruppen på – uanset medier”, skriver InfluAds i sin pressemeddelse. tweet

Derfor søger de nu open source projekter til at oprette sig på deres platform og definere et sponsorship, som gør det muligt for annoncører at indgå i et partnerskab baseret på relevans og kvalitet.

InfluAds vil sammen med en række af virksomheder stå i spidsen for initiativet og arbejde på, at rejse mere end 1. mio. US dollars som støtte til omkring 200 open source projekter, inden for mobil-og webudvikling.

Læs mere om hvordan du tilmelder dig både som projekt og annoncør på InfluAds hjemmeside.

Skrevet af

Læs også

Top