Miinto vinder to e-handelspriser!

Det danske startup Miinto.dk, som bl.a. Jesper Buch er en del af, er endnu en gang blevet tilgodeset af e-handelsprisens jury. For anden gang i virksomhedens korte levetid kan kaminhylden prydes med e-handelsprisstatuetter. Denne gang i kategorierne ’Bedste Marketingkampagne’ og ’Bedste Værktøj til E-handel’.

På Trendsonline.dk har vi længe haft en godt øje til Miinto.dk, som i går løb med to e-handelspriser.

”Det bliver aldrig ’old news’ at modtage en e-handelspris!”. Sådan siger Adm. Dir. i miinto.dk, Konrad Kierklo, der i går aftes kunne føje endnu et par trofæer til samlingen. tweet

I år fik modetøjsportalen anerkendelse i to kategorier, som begge betyder meget for hele teamet. Prisen for ’Bedste Marketingkampagne’ er givet for ’ImiintoYou’-kampagnen, som blev lanceret i samarbejde med TV-værtinden, Ibi Støving, i 2012.

”Bedste marketingkampagne er vi glade for, da vi var oppe imod nogle stærke konkurrenter, men vi er også stærke her, så vi havde håbet på at vinde”, smiler Kierklo. tweet

Prisen for ’Bedste Værktøj Til E-handel’ er givet for miinto’s innovative services og værktøjer, som de tilknyttede e-handlere bruger. Denne pris er også særlig, da den er målrettet en af miinto’s to kerneforretninger – servicen til de fysiske modebutikker.

”’Bedste Værktøj Til E-handel’ er hele teamet også meget begejstret for, da den i høj grad giver os et skulderklap vores evne til at være innovative og rent faktisk tænke og bygge en platform, der kan sælge produkter online”, slutter Kierklo. tweet

Miinto har bestemt ikke tænkt sig at hvile på laurbærerne. Konrad Kierklo forsikrer, at der både på marketingfronten og innovationsdelen er nye projekter i gang, som forhåbentlig vil holde modetøjssiden i juryens synsfelt til næste års e-handelspris.

Fra Trendsonline.dk skal der lyde et stort tillykke – og så glæder vi os til at se, hvad det er for nogle nye projekter, der pt. er på tegnebrættet!

Skrevet af

Læs også

Top