Rushfiles ændrer fokus til whitelabel med stor succes

Rushfiles, der er med i efterårholdet for Accelerace, har ændret fokus fra eget brand til whitelabel med stor succes og har i samme omgang landet TDC som kunde.

Vi fanger Morten Klank på vej til Australien hvor han skal på messe og som han selv siger: Så er det meget tid at give ud, men han er sikker på at det giver noget awareness og på sigt nogle kunder.

En kold mail der virker
Efter Rushfiles ændrede fokus til en whitelabel løsning og der blev sendt en “kold” mail til TDC hosting, begyndte der virkelig at ske noget. Dog skulle de igennem et afslag og nogle timer som mange andre startups har prøvet efter dette.

“Det kom i stand ved at vi rettede vores løsning ind mod hosting markedet. Herefter sendte jeg en mail til TDC hosting. Så gik der et par dage og herefter kom der svar og vi fik kontakt til den rette produktmand hos TDC. Desværre havde de valgt en anden leverandør” tweet

Rushfiles fandt dog senere ud af at aftalen med den anden leverandør ikke var kommet i hus og et opkald på en messe i Tyskland sendte Rushfiles i ekstase.

“Jeg fik et opkald fra TDC, der fortalte de ikke var kommet i mål med den anden leverandør og efter et par måneder forhandlinger kom vi i mål med dem som kunde”, siger Morten Klank og fortsætter billedligt tweet

“Vi stod og hoppede ovre på vores kontor, efter aftalen var kommet i hus”. tweet

Åbner i USA
Samarbejdet med TDC Hosting har været en døråbner for Rushfiles til andre teleselskaber i Europa, og flere selskaber som Telecom Italia, KPN har vist interesse for Rushfiles whitelabel løsning.

Foruden store nye kunder er de klar til at skalere og åbner 1. september et kontor i USA, og her har de fået en stærk profil ind som salgsdirektør. Det er den tidligere salgsdirektør fra SoonR.com som de mødte på ScaleIT, der kommer til at have fokus på det amerikanske marked.

Skrevet af

Læs også

Top