Codeable får million-investering fra CAT Science

Codeable får million-investering fra CAT Science

Det danske startup Codeable (tidligere kaldet Carmivore) viser, der er penge i at automatisere processen med videreudvikling af WordPress installationer og offentliggører i dag gennem Trendsonline.dk, de har fået et mindre millionbeløb i investering fra CAT Science. Der kommer flere og flere WordPress installationer og Codeable har fundet et hul i markedet med deres webservice

Det danske startup Codeable (tidligere kaldet Carmivore) viser, der er penge i at automatisere processen med videreudvikling af WordPress installationer og offentliggører i dag gennem Trendsonline.dk, de har fået et mindre millionbeløb i investering fra CAT Science.

Der kommer flere og flere WordPress installationer og Codeable har fundet et hul i markedet med deres webservice og gennem stor vækst vist interesse fra flere investorer.

“Vi har landet et beløb fra CAT Science, vi havde en god dialog med dem og efter gode forhandlinger og et pragmatisk tilgang til vores behov, er vi landet med en meget fair løsning”

Per Esbensen har haft en længere dialog med flere investorer. Ligesiden de hed Carmivore og stod i orange t-shirts og til i dag hvor de har lavet en pivot og hedder Codeable, har de løbende haft kontakt til flere investorer og vist at de har overholdt det budget som blev lagt, da de gik i luften. Denne vækst har fået de potentielle investorer til mere og mere at kigge deres vej

“Det virker som en kliche, men jeg har snakket med dem fra før jul sidste år hvor de lavede en demo for mig. De har holdt fast i min interesse ved de løbende har sendt mig opdateringen om hvordan det er gået, og her har de bevist, at de har været rigtig gode til at holde fast, og lære af den løbende proces.”, siger Cathal Mahon fra CAT Science og fortsætter

“Der har været tegn på at de har taget konstruktive kommentarer fra kunder og samarbejdspartnere til sig og gjort produktet bedre og bedre”

De sidste mange måneder har Codeable oplevet en stor vækst og dette har været uden nogen form for tilstedeværelse til relevante events og ved brug af online marketing, men med de nye penge sættes der fart over planerne for yderligere vækst.

“Nu er pengene i hus og vi er klar til next level som er promotion og vækstrate på 40 % pr. måned”, udtaler Per Esbensen afslutningsvis til Trendsonline.dk

1 comment
redaktionen
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Cancel reply

1 Comment

Latest Posts

Top Authors

Most Commented

Featured Videos