Skyld-frie køb, er den nye luksus hos erfarne forbrugere.

Trendwatching.com  udsendte i starten af november deres månedlige trendbriefing – og har tilmed udarbejdet en infographic, som illustrerer de nye trends iblandt de erfarne forbrugere. Denne trendbriefing er en efterfølger af deres seneste briefinger om CLEAN SLATE BRANDS og DEMANDING BRANDS, som sammen udgør denne guilt-free mega trend, som er et overbevisende svar til den aktuelle og

Trendwatching.com  udsendte i starten af november deres månedlige trendbriefing – og har tilmed udarbejdet en infographic, som illustrerer de nye trends iblandt de erfarne forbrugere. Denne trendbriefing er en efterfølger af deres seneste briefinger om CLEAN SLATE BRANDS og DEMANDING BRANDS, som sammen udgør denne guilt-free mega trend, som er et overbevisende svar til den aktuelle og episke søgen efter mere bevidste, mere etiske, mere bæredygtig forbrugerisme.

– Trenden kaldes også for “the holy grail for businesses”. Du sorterer selv, men måske er det ikke helt så irrelevant for din fremtidige forretningsmodel og strategi.

Kig, læs og reflekter.

2013-11-guiltfreeconsumption-infographic

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Cancel reply

Latest Posts

Top Authors

Most Commented

Featured Videos