Arkiver

Nyheder

SEED Capital investerer millionbeløb i Bellmetric

Det dansk startup Bellmetric henter et millionbeløb i investering fra SEED Capital, investeringer skal sikre dem det rigtige fundament for at de kommer rigtigt ud over landets grænser.

Bellmetric hjælper virksomheder med at dokumentere sammenhængen mellem onlineaktivitet på hjemmesider og telefonopkald via såkaldt call-tracking. Bellmetric har været deltager i Accelerace dette efterår der har hjulpet dem med at videreudvikle deres startup.

Vi interviewede Bellmetric tilbage i februar, interview med Bellmetric (på det tidspunkt hed de Telemetric) og her kunne de allerede fortælle om voldsom traction. Denne bevises tydeligere ved at de i dag har 100 kunder der ifølge Mads-Emil Gellert Larsen er meget begejstrede for deres service. Bellmetric blev grundlagt af de fire foundere Janus Lindau, Mads-Emil Larsen, Mikkel Bach Mortensen og Asser Schrøder Femø og gør det i dag helt officielt at de har modtaget et millionbeløb fra SEED Capital.

”Man kan sige at call-tracking repræsenterer et missing link mellem markedsføringsaktiviter og telefonopkald, som gør, at virksomheder kan dokumentere og optimere deres markedsførings- og salgsindsats.” siger Mads-Emil Gellert Larsen, som er Kommerciel Direktør og co-founder i Bellmetric.

Skalerbart er blåstempling til investering
Bellmetric rammer trenden cross channel optimering, hvor alle prøver at optimere deres forretning. Ifølge SEED Capital er det et meget stærkt team med en rigtig god kommerciel forståelse, og en yderst skalerbar forretningsmodel der har gjort at SEED Capital er blevet interesserede i Bellmetric.

“Vi er meget glade for at have dem i vores portefølje,” siger Tore Sylvester Jeppesen, Investment Manager hos SEED Capital.

“At få SEED med som investor betyder, at vi har mulighed for at skalere til udlandet. Til at starte med vil vi levere call-tracking til Nordeuropa og herefter resten af EU/USA. Investeringen har også gjort det muligt for os, at videreudvikle vores produkt, og vi håber snart at kunne løfte sløret for næste produktudvidelse” siger Janus Lindau, CEOog co-founder i Bellmetric.

1 kommentar

Skriv et svar