Arkiver

BusinessNyheder

WordDone leverer billig og hurtig korrekturlæsning

Du kan nu besøge WordDone der udbyder korrekturlæsning af dine tekster – billigt og hurtigt. Trendsonline har talt med iværksætteren bag, Martin Ibsen, der er en mand med mange bolde i luften.

Dette helt nye website, Worddone, laver simpel, hurtig og billig korrekturlæsning. Missionen er at gøre det nemt, billigt og hurtigt at skrive fejlfri tekster.

“Vi vil udrydde stavefejl og fejl i tegnsætning og gøre det nemmere for dig at få din tekst færdig. Derfor har vi skabt en ultra simpel, hurtig og billig korrekturlæsning specifikt til kortere tekster. Ingen bindinger, abonnement eller skjulte priser. Ultra simpelt og nemt.”

“Vores kunder får lynhurtigt rettede tekster, så de kan få lavet deres arbejde færdig. Hurtigt og professionelt.”

WordDone er endnu i betaversionen, men får positive ord med på vejen:

Manden bag Word Done

Det er Martin Ibsen der står bag WordDone, som ikke er Martins første erfaring med opstart. I 2009 startede han YourWaves sammen med Torben Eik, der sammen udvikler social media strategi for virksomheder med berøring i kulturbranchen.

WordDone_MartinIbsen_YourWawes

 

Derudover har Martin skrevet bogen “De Nye Fans”, der netop giver konkrete redskaber til, hvordan man kan bruge sociale medier til at skabe aktiv dialog – og få loyale og passionerede fans. Bogen er skrevet sammen med digital chef på Universal, Rasmus Ardahl, og PhD i dansk Toke Riis.

Det er næsten oplagt, at en mand med Martins netværk og erfaring, skaber et mentor/mentee netværk – så det har han gjort. Kulturiværk er for den kreative iværksætter, som defineres bredt indenfor fagene musik, mode, film/tv, design, it/computerspil. I netværket findes blandt andet mentoren iværsætter Michael Eik fra blandt andet den danske crowdfunding platformen Booomerang.dk, som Trendsonline har skrevet om af flere omgange.

Worddone_MartinIbsenSenest har Martin Ibsen taget initiativ til denne korrekturlæser service WordDone. Martin fortæller Trendsonline hvorfor.

“Ideen kom på bagrund af mit eget behov. Jeg skriver selv en blog og vil gerne være sikker på at korrekturlæsning er helt korrekt, både stavefejl og kommafejl skulle gerne fjernes så mine indlæg er professionelle.”

Og netop dette er beskeden, som Martin har fokuseret på at sende til publikum.

“Vi har gjort det simpelt og nemt at forstå hvilke udfordring vi løser og hvorfor folk skal bruge os.”

Nemt og simpelt går igen som en kerneværdi i produktet og  i det rolige og simple design af websitet. Hvis du ikke har set det endnu, kan du se det her.

Brugermasse og udenlandsdrømme for fremtiden

Og forretningmodellen for WordDone er ret simpel. Brugerne betaler for korrekturlæsning via deres site. Det er mange brugere, der er vejen frem for WordDone konceptet, og derfor handler det om at sprede budskabet om denne nye service.

“Vi vil vækst i det danske marked og hvis det går godt så har jeg en ide om at lave en engelsk udgave derefter.”

Trendsonline glæder sig over den initiativrige iværksætter, og ser potentialet i den simple og billige løsning, som Martin Ibsen har sat i verden.

1 kommentar

Skriv et svar