Twami og Sleeknote fusionerer og satser mod større markeder

Twami som vi interviewede i august, interview med Twami, der på daværende tidspunkt allerede havde bevist de havde en webtjeneste der kunne sælges til deres brugere har fusioneret med det nye startup Sleeknote. Fusionen kommer til at give dem endnu mere power i maskinrummet og betyder at de i fællesskab kan bygge en platform der skal hjælpe webshops og andre hjemmesider med at vækste deres nyhedsbrevsmodtagere antal.

Fusionen er baseret på en række lange møder, hvor Twami og Sleeknote har diskuteret muligheder og strategier.

“Det står klart for os, at vi står stærkere sammen, da vores endegyldige mål er det internationale marked”, udtaler Emil Kristensen fra Sleeknote til Trendsonline.dk tweet

“Vi har begge forskellige kompentencer på både koncept- og medarbejderfronten, hvor vi komplementerer hinanden perfekt. Vi sidder i alt 6 mand på projektet, hvoraf 2 er på fuldtid” tweet

I øjeblikket arbejder de på et fælles dashboard, hvor Twami og Sleeknote kombinerer deres koncepter indtil et nyt fælles koncept der bliver endnu stærkere som Emil siger til os.

Før de gik sammen mærkere både Twami og Sleeknote stor interesse fra udlandet, og denne er mindsket efter de er gået sammen.

“Der en stigende interesse for udlandet, hvilket har sat vores tanker om fremtiden igang. Vi forventer at have vores fælles dashboard 2.0 klar om 2-3 måneder. ” tweet

Trendsonline glæder sig over dette og håber på det kan blive et eksempel som andre kan følge, at man som startup kigger mod konkurrenter som samarbejdspartnere frem for nogen man skal bekrige.

Skrevet af

Læs også

Top