Yahoo relancerer ecommerce platform

Yahoo har med henblik på at hjælpe mindre virksomheder, til at komme i gang online og opbygge en succesful ecommerce virksomhed relanceret, Yahoo small business, Yahoos ærværdige software-as-a-service (SaaS) ecommerce platform og dermed gjort sig mere konkurrence dygtige på det moderne e-handels platformsmarked.

Yahoos nydesignede onlinebutikker, skal gøre 4 ting for forbrugerne:[quote_box_center]”Gøre det nemmere for virksomhederne at komme online.
Gøre det lettere at anvende mobilen: mcommerce
Hjælpe nye virksomheder til at opnå første salg hurtigere.
Skala med lethed til at understøtte voksende e-handels-virksomheder.
– ifølge Amit Kumar, vice president og chef for Yahoo Small Business”[/quote_box_center]

Hver e-handels platform og især Yahoos SaaS platform, betjener de nyeste, mindste og måske mindst erfarne online sælgere, til at følge de nødvendige skridt til at lancere en hjemmeside og begynde at sælge online. Det er Yahoos mål at betjene de uerfarne ehandlere og hjælpe dem til succes.[quote_box_center]”Enhver SaaS platforms bruger kan fungere som en betalings gateway, således at nye internetforhandlere kan begynde at sælge, før de har en godkendt købmandskonto. – ifølge Amit Kumar, vice president og chef for Yahoo Small Business”[/quote_box_center]

Når en butik har et salg, vil ejeren eller lederen være nødt til at oprette en købmandskonto, men indtil da, stiller Yahoo garanti, så webshopejeren er dækket ind. Den automatiske og forarbejdede betalingsfunktion, fjerner en væsentlig barriere for at få en webshop til at fungere fra start. Yahoo kan på den måde konkurrere med nytidens tilgængelige ehandelsplatforme, der tilbyder lignende øjeblikkelige betaling accept muligheder.

Yahoo payment

Hele processen med at etablere en butik på den nye Yahoo platform er intuitivt, nemt og hurtigt. Det er også værd at bemærke, at injektionsstedet er smuk og godt designet, hvilket er en enorm forbedring fra Yahoos side.

Mobile First Design ser på fremtiden indenfor ehandel.

Yahoo butikkerne har mcommerce i hovedsædet, derfor vil alle websites blive optimeret, så de tilpasses smartphones og tablets. Brugeroplevelsen vil være i fokus og især i forhold til mcommerce, da en nylig undersøgelser fra Custora, en intelligent analytis platform, viser at 37% af al ecommerce trafik kommer fra mobile enheder.

Integreret marketing vil hjælpe nye ehandlere.

Da Yahoo relancerede var missionen at hjælpe deres kunder til at sælge de første hundrede produkter. For at nå dette mål har Yahoo tilføjet et app galleri, der giver hurtig og nem adgang til tjenester som: Yahoo Gemini – virksomhedens mobile, søge og reklameplatform, men også til Google, Facebook og Justuno. Dette er ikke den eneste nye feature Yahoo tilbyder deres kunder. Yahoo har indbygget chatfunktion, der tillader webshopejere at kunne kommunikere ved hjælp af online chat.[quote_box_center]”Apps og udvidelser er et fællestræk på konkurrencedygtige ecommerce platforme og dette er med til at gøre denne nye Yahoo platform mere attraktive for kyndige webshopsejere. – ifølge Amit Kumar, vice president og chef for Yahoo Small Business”[/quote_box_center]

Yahoo store app

SaaS bygget på moderne teknologi.

Yahoos tidligere ecommerce løsning håndterede 9 mia. årlige sidevisninger og havde 150.000 ordrer i timen, derfor har Yahoo arbejdet på at forbedre ydeevnen i forhold til myldretid på et site og gøre Yahoo skalerbare ved hjælp af en moderne og hurtig teknologisk infrastruktur.

Yahoo har erfaring indenfor området, da de, de sidste 16 år har kunne tilbyde ecommerce løsninger og hvis vi går tilbage til udbredelsen af internettet havde Yahoo i startfasen stor succes, indtil moderne ecommerce løsninger begyndte at træde til og Yahoos løsninger ikke længere kunne følge trop med konkurrenterne.

Samlet set har Yahoo tilføjet en dramatisk forbedring, som synes at opfylde Yahoo og Amit Kumars opstillede mål. Yahoo har med deres relancering gjort sig konkurrence dygtige med den bedste SaaS ehandelsløsning.

Skrevet af

Top