Sleeknote hjælper webshops til mersalg

Sidst vi talte med Mogens Møller fra Sleeknote, var der gang i fusionering og navneændring fra Twami til Sleeknote, nu 4 måneder senere har Sleeknote fået implementeret en masse nye og spændende tiltag.

Sleeknotes slide-in bokse er blevet opgraderet og i dag kan Sleeknotes sign-in bokse skabe fokus på hvad end en webshop ønsker, det kan blandt andet være: gratis fragt, kampagne, rabatter osv. Dette er sket på baggrund af eksisterende kunders ønske om at sign-in boksene kan anvendes mere, som et salgsværktøj, fremfor kun at være tilmelding til nyhedsbreve.

”Vi har ved Sleeknote fået implementeret 2 store opdateringer herunder findes Blank Sleeknote, hvor vores kunder har muligheden for at skræddersy sin egen pop-up boks efter deres unikke behov. Dette giver kunderne en større frihed og gør Sleeknote til et unikt og differentierbart produkt. – Mogens Møller medejer Sleeknote”

Udover Blank Sleeknote, er der blevet udarbejdet en mere aggressiv form, hvor kunden kan fremvise kampagnebudskaber, nyhedstilmeldings eller social media follow-knapper, som pop-up boks lige med det samme, eller som en exit boks, der kommer frem når kunden er ved at forlade det givne site.

”Hos Sleeknote er det vigtigt at pointere at vi kan tilbyde en masse forskellige løsninger til individuelle behov. Vi oplever, at det er varierende for vores kunder, hvilke pop-up bokse der virker for dem. Det nye tiltag exit boks ser på kundernes adfærd og fremkommer når kunden er ved at forlade en hjemmeside. Dette gør at kunden ikke fra start bliver forstyrret af en pop-up, men først når de er på vej væk. Det betyder at man, som eksempelvis webshopejer, har en sidste chance for at fange kundens opmærksom og tilbyde en ekstra service, dette kunne eventuelt være en rabatkode til kundens næste køb på webshoppen. – Mogens Møller medejer Sleeknote.”

Sleeknote har haft stor succes med exit bokse og vi hos Shopsonline har talt med Christian Harboe fra Blacksnow, som har integreret exit bokse på deres webshop. Blacksnow har med dette nye tiltag fået høje konverteringstal.

”Vi har været ekstremt tilfredse med Sleeknote, det skaber så meget værdi til vores forretning og giver os så mange relevante sign-ups til vores nyhedsbrev, uden den helt store indsats.

Vores seneste Sleeknote har klart været den bedste sign-up form vi nogensinde har brugt. Vi har gjort den mere aggressiv og valgt at udbyde et gavekort som alle kan bruge. Vi har ikke brugt så meget tid på teksten, men mere på at gøre den indbydende i form af ren grafik og en tydelig Call-To-Action. Vi kører en slipe-up tid på 6 sek, der sikrer et højt antal af sign-ups, men alligevel er længe nok til at folk kan nå at danne sig et hurtigt indtryk af siden, dette har givet en konverteringsrate på 10,2%. Derudover har vi også en exit option, der fanger mails fra alle de bruger der er på vej væk fra siden, uden at smide noget af deres info, dette har givet en konverteringsrate på 5,4%. –Christian Harboe medejer Blacksnow.dk.”

Sleeknote har udover at opdatere deres slide-in bokse haft mange jern i ilden og arbejdet hårdt på deres responsive design til mobile enheder. Der arbejdes på højtryk på iværksætter kontoret i Aarhus og vi har bedt Mogens om at løfte sløret en lille smule for, hvad vi kan forvente af Sleeknote i den nærmeste fremtid.

”Hos Sleeknote har vi mange jern i ilden og den største feature, der vil blive præsenteret indenfor de næste par måneder vil være muligheden for at måle på vores forskellige features med A/B splittest. A/B splittest er et redskab der kan måle på, hvilken type Sleeknote, der giver mest værdi for kunden. Det vil altså sige at kunden kan måle på om eksempelvis exit boksene konverterer bedre end slide-in boksene, eller indholdet skal fokusere på konkurrencer, rabatkoder, råd og vejledning eller noget helt andet.

Derudover vil vi lave en masse guides og inspirationer inde i Sleeknote. Formålet med dette er at vejlede kunden bedst muligt til at designe de bedst mulige bokse. Denne vejledning skal tage udgangspunkt i kunders tidligere erfaringer og succeshistorier. – Mogens Møller medejer Sleeknote.”

Skrevet af

Top