ChurchDesk: At være ene founder på et uberørt marked

At tage springet og blive fuldtids-iværksætter er allerede en beslutning, der bringer mange udfordringer med sig. At vælge et marked, der er både konservativt og mere eller mindre uberørt, når det kommer til digitalisering, gør bestemt ikke udfordringerne færre. Af Mia Grosen.

Kirkeweb_ChristianSteffensenVidste du, at Christian Steffensen, CEO hos ChurchDesk (tidligere Kirkeweb), aldrig selv havde forudset, at han ville blive frontmand i digitaliseringen af det danske kirkemiljø?

Og vidste du, at han mange gange har ønsket sig en medstifter at sparre med, når han har været i tvivl?

For tvivl er en yderst velkendt følelse, når man tilgår et marked som de danske kirker med en digital løsning, de ikke selv vidste, de manglede.

Hvis du vil læse mere om, hvad Christian Steffensen gjorde for at komme denne tvivl til livs, og hvorfor han har en papirdug hængende på sit kontor, så læs hele artiklen med ham på NordicStartupBits.

Artiklen er på engelsk og udgivet i samarbejde med DI ITEK som en del af vores content-partner program.

 

Skrevet af

Læs også

Top