Startups skal tappe ind på modeugen

Den 7. august sætter et event under den københavnske modeuge fokus på at bygge bro mellem mode-verdenen og de online forbrugere.

Det er det danske startup EasySize, der er arrangørerne bag eventet, som foregår i Rainmaking Lofts spritnye lokaler på Holmen i København kl 17.00 til 21.00 på modeugens tredjedag fredag den 7. august.

Eventet byder på tre keynotes fra både modebranchen og ehandels-branchen.

Den første hovedtaler er Manou Messmann, som er ekspert i  modens dynamikker og forbrugeradfærd og skal tale om afstanden mellem modebranchen og forbrugerne. Manou her uddannet inden for psykologi og kommunikation og gav i 2014 en TED-talk på Københavns Erhvervsakademi om hvorfor det tøj vi tager på betyder mere nu end nogensinde før.

Læs mere om Manou Messmann på EasySizes blog.

Derudover kan man møde Lise Elbæk-Jespersen, der er direktør for detailhandels-afdelingen i Google Retail. Hun skal fortælle om modens digitale transformation. – Og sidst men ikke mindst taler EasySizes egen Gulnaz Khusainova om data i modemæssig e-handel.

Eventet sluttes af med en roundtable diskussion som modereres af direktøren for modemagasinet DANSK, Moussa Mchangama med deltagelse af Wood Wood, Katoni, Atosho, Fashion Finder og the Cloakroom.

Billetter koster 50 kroner og kan bestilles via dette link.

 

Læs også

Top