Arkiver

BusinessNyhederPlatformSoftware

Queue-it indgår strategisk samarbejde med amerikansk software virksomhed

Kulturelskere kan nu se frem til et billetsystem, der gør det nemt at opleve alt fra koncerter og museer til festivaler.   

Kulturelskere kan nyde godt af det nyligt indgåede samarbejde mellem danske Queue-it og amerikanske Tessitura Network. Queue-it’s online kø-system bruges blandt andet af SKAT for at undgå nedbrud af hjemmesiden og lange svartider, når årsopgørelserne bliver offentliggjort.

Kundeoplevelsen for blande andet opera- og teaterentusiaster rundt om i verden forbedres nu qua samarbejdet mellem den danske og amerikanske virksomhed. Tessitura Network, der har omkring 500 af verdens førende kunst-og kulturorganisationer, bruger samme teknologi for at opnå de bedst mulige resultater. Det dansk-amerikanske samarbejde betyder, at Queue-it’s online kø-system nu integreres direkte i Tessitura Networks nyeste real time-løsning til webtransaktioner kaldet TN Express Web.

Læs også: Queue-it runder 500.000.000 transaktioner

Glæde over samarbejde fra både dansk og amerikansk side
Både Oueue-it og Tessitura udtrykker glæde over samarbejdet. CEO for Queue-it, Niels Henrik Sodemann udtaler:

”Snart har en milliard slutbrugere været igennem vores kø-system, men samarbejdet med Tessitura giver os en unik mulighed for at tilbyde vores løsning direkte til Tessituras netværk og dermed være med til at gøre en reel forskel for kunst- og kulturorganisationer samt deres mange brugere verden over.”    

Også Tessituras Vice President, Kristin Darrow ser lyst på samarbejdet:

”Vi er rigtig glade for at integrere TN Express Web med Queue-It’s stærke og veletablerede kø-løsning. Det giver vores brugere en større sikkerhed for, at de kan håndtere al trafik, som kommer på deres website; især på de mest kritiske salgsdage.”

Ifølge en undersøgelse foretaget af billetindustrien, oplever 92 % af besøgende på en hjemmeside med Queue-it’s kø-system, en bedre service. Med det nye samarbejde får kulturelskere nu del af den gode oplevelse ved bestilling af billetter.

Det gør vejen mellem køb og kulturoplevelse til en sand fornøjelse.

Læs også: Queue-it i samarbejde med reklamebureauet Skybrud

Skriv et svar