Kunden er det essentielle, når det kommer til e-handel

FDIH_messe

Konkurrencen er benhård i e-handelsbranchen, og der arbejdes på højtryk for at udvikle og optimere data på en måde, så e-handlere kan blive dygtigere til at følge og beholde kunderne. Til dette års e-handelskonference vil netop data, kundeoplevelser og adfærd være i højsædet, så du kan lære mere om dine kunde og dermed optimere konverteringsraten. 

Ken Hughes er en af konferencens hovedtalere og han fokuserer på forbrugerens optimale indkøbsoplevelse, butikkernes evne til at omstille sig og giver tips til at komme tæt på kunderne og bruge deres data til at optimere deltagernes konverteringsrater.

E-handelskonference og Messe 2015 sætter kundeoplevelsen i centrum, og giver deltagerne svar på:

  • Hvem er forbrugerne?
  • Hvordan kan vi lære dem bedre at kende?
  • Hvordan fastholder vi dem og får dem til at købe på vores site?

Mere end 25 indlæg vil give inspiration og tips til, hvordan kundeoplevelsen optimeres og dermed øger salg på nettet. Der vil være case-historier fra en lang række virksomheder: eBay, Tivoli, Irma, Aller, AO Johansen, Falck, Kaufmann og mange flere.

8 facts om dansk e-handel:

  • Mere end 20 kr. bruges på nettet, hver gang vi forbruger 100 kr. (2014)
  • 78 % af danskerne har handlet på nettet inden for de seneste 12 måneder
  • Danskerne handlede på nettet for knap 63 mia. kr. i 2013
  • Danskernes e-handel vokser på 16. år i træk. Vækst fra 2014 til 2015 er beregnet til 21 %.
  • I 2014 købte danskerne for 74 mia. kr. på nettet, og det tegner til 90 mia. kr. i 2015
  • 8 ud af 10 planlagte køb starter med, at kunden tjekker varer og priser på nettet
  • Beklædning er den oftest handlede varegruppe i e-handel
  • Salg af billetter til kultur og rejser omsætter for mest

Hvor og hvornår?

Torsdag 8. oktober 2015 kl. 8.30-18.00
Øksnehallen, Halmtorvet 11, 1700 København V

Tilmeld dig her

Skrevet af

Top