Social media: Gør som Marc Jacobs og Telenor

social media

Hvad end du vil have din startup-virksomhed på Facebook, Twitter eller Instagram er det vigtigt, at indsatsen styrker bundlinje og salg . Netop dét er fokus på Alex Sabours workshop hos Vækstfabrikkerne d. 29 september. 

Workshoppen tager udgangspunkt i de problemstillinger, som iværksættere og mindre virksomheder står overfor, når de skal markedsføre deres virksomhed. Iværksættere anvender ofte sociale medier til markedsføring af virksomhedens produkter eller service. Men spørgsmålet er, bliver de brugt rigtigt, og er sociale medier altid den rette vej?

Dagens ekspert
Amerikanske Alex Sabour, Head of Digital & Social Media hos Citrusmedia, har hjulpet nogle af verdens største brands. Han er ekspert i at arbejde med kreativ markedsføring og sociale medier. På den store scene har han blandt andet rådgivet globale virksomheder som McKinsey, Lego og Adidas. Han har ligeledes solid erfaring med markedsføring og sociale medier for iværksættere og vækstvirksomheder.

Hvem, hvad og hvor?
Du får en hel dag fra 9-16, som er spækket med læring og viden om, hvordan du udnytter de sociale medier mest effektivt. I løbet af dagen vil der være 2 workshops, oplæg ved Alex Sabour og networking session.

Workshoppen er henvendt til iværksættere, og mindre virksomheder, som har eksisteret maks tre år. Hele dagens program finder sted d. 29 september i Vækstfabrikken i Ringsted, og er gratis for alle deltagere. Hvis du har lyst at møde Alex Sabour, og blive klogere på, hvordan du får mest ud af social media, så tilmeld dig workshoppen her.

 

Skrevet af

Læs også

Top