Sleeknote introducerer nyt koncept til e-handlere

For blot en måned siden introducerede Sleeknote et nyt tiltag på deres hjemmeside, som skal give indsigt i succesfulde webbutikkers tips og daglige hacks til optimering af webshoppen. Det nye tiltag går under navnet Inside Ecommerce.

Sleeknote er et online-værktøj med det formål at generere leads til virksomheder med egen hjemmeside. Værktøjet har et hav af anvendelsesmuligheder, men fungerer primært som et effektivt hjælpemiddel til at konvertere dine besøgende til e-mail permissions eller lede de besøgende videre til guides eller andet content, som de vil få gavn af.

Sleeknote og holdet bag er nu klar med et nyt koncept, som skal give kunderne og hele e-handels branchen indsigt i nogle af landets førende webbutikker med konceptet Inside Ecommerce

Inside Ecommerce er søsat
For halvanden måned siden udgav medstifter og CCO Emil Kristensen første indlæg på Sleeknotes egen blog. I første indlæg har Emil haft Søren Sieg Jensen, der er ecommerce manager hos Cykelpartner.dk i den varme stol. Dette indlæg tager udgangspunkt i Sørens erfaringer og udfordringer i forbindelse med drift og udvikling, hvor vi får et indblik i Cykelpartners setup, markedsføringstips og effektive funktioner på hjemmesiden.

“Selvom konceptet er nyt, har vi allerede fået god feedback på vores indlæg. Indholdet er håndgribelige tips, tricks og hacks, som alle hurtigt kan implementere i deres egen forretning,” siger Emil Kristensen.

Giv dem noget at komme tilbage efter
Alle taler om vigtigheden af content marketing, og det er med god grund. Content marketing handler om at skabe indhold, der har relevans for kunderne og dermed skaber værdi. Det er indhold, de får noget ud af, og som de har lyst til at læse og dele med andre. Det er samme tanke, der ligger til grund for Sleeknotes nye koncept Inside Ecommerce, som skal sikre tilbagevendende besøg og merværdi for kunderne.

Emil Kristensen påpeger også, at de ser flere lignende tiltag hos deres kunder, som bruger videndeling og relevant indhold til at skabe merværdi for kunden. Heriblandt guides, som hjælper kunden i en købssituation, når de lander på en specifik varekategori. Et eksempel er Jysk, som har valgt at bruge deres Sleeknote boks til at guide deres kunder til det rigtige køb via en pudeguide.

Jysk

Udover indlægget med cykelpartner.dk kan du på bloggen også læse om nicehair.dk, sport112.dk og coolstuff.dk.

Skrevet af

Top