Danske Conyak og Euroads opkøbt

cbe2e9_Thomas_Rimington_2

To danske virksomheder er blevet opkøbt af den digitale marketingsvirksomhed Gravity4. Den tidligere CEO i Jubii, Thomas Rimington, træder på samme tid ind i Gravity4 som ny økonomi- og driftsdirektør for deres europæiske team.

Inden for de seneste 6 uger har den digitale marketingsvirksomhed Gravity4 opkøbt to danske virksomheder til at understøtte deres europæiske ekspansion.

Den ene er online marketingsvirksomheden Euroads, der havde 166 mio. kr. i omsætning i 2014 og en markedsledende position inden for leadgenerering i Danmark, Sverige, Finland, Norge og Spanien. Den anden er den unge virksomhed Conyak, der med sin unikke teknologi inden for både cross device og dynamisk product retargeting, leverer unikke løsninger til annoncører og bureauer i Europa.

Tidligere CEO i Jubii i spidsen for Gravity4 Europa
Forhenværende administrerende direktør i Jubii, Thomas Rimington, er blevet en del af bestyrrelsen i den digitale marketingsvirksomhed Gravity4 og indtræder som ny økonomi- og driftsdirektør for deres europæiske team. Med base i København skal han medvirke til at Gravity4 når en europæisk omsætning på 400 millioner kroner i 2016.

Europæisk chef for det amerikanske Gravity4 Tom Bang er begejstret for ansættelsen af det nye teammedlem:

”Jeg er særdeles glad for at have fået Thomas Rimington ombord. Han kommer med både strategiske og praktiske kompetencer, som er afgørende for, at medvirke til vækst hos Gravity4,” fortæller han.

Også Thomas Rimmington er glad for sin nye stilling. Han glæder sig til at sætte sit præg på virksomheden og ser frem de kommende udfordringer.

”Det er en enormt spændende tid vi går ind i hos Gravity4 med nye produkter og nye markeder. At kunne være med til at sætte præg på vækst og effektivisering i en hastigt voksende international virksomhed, har været stærkt medvirkende til, at jeg har sagt ja til opgaven. Og jeg glæder mig til, sammen med vores dygtige team, at sikre vores mere end 1.000 årlige kunder endnu mere value for money i deres online marketing,” lyder det fra Thomas Rimmington.

Thomas Rimington har tidligere været både økonomidirektør og adm. direktør i Jubii . Før det var han økonomidirektør i Telmore.

Gravity4 er et globalt software reklame-selskab med hovedsæde i San Francisco, Californien med kontorer i USA, Bermuda, Irland, Brasilien, Danmark, Tyrkiet, Canada, Australien, Columbia, Sverige, Norge, Spanien og Finland.

De leverer verdens første højfrekvente markedsføringssky, der øger ROI for digital markedsføring på tværs af web, mobil, video og sociale kanaler.

Læs også

Top