SimpleSite lander Red Herring Award

Simplesite vandt en Red Herring Award ved dette års Red Herring Global. De var den eneste danske virksomhed ud af 100 nominerede virksomheder kloden over.

Simplesite, tidligere kendt som 123-hjemmeside, har flere millioner aktive websites fra hele verden på deres gør-det-selv-hjemmesideløsning. De har omkring 100.000 betalende kunder. Derfor har folkene bag Red Herring også fået øje på Simplesite og har tildelt virksomheden en pris til årets prisuddeling i USA. Simplesite var i fint selskab – omkring 100 af de førende virksomheder indenfor IT fra hele verden var samlet for at overvære uddelingen.

Simplesite er glade for prisen, som de håber kan føre til solide investeringer i fremtiden.

“Vi ved, at investorerne er meget opmærksomme på Red Herring, så prisen er en vigtig markering for os, når vi måske skal tiltrække kapital til at fastholde og styrke vores globale position indenfor ‘do it yourself”-websites, hvor vi konkurrerer med tre-fire andre store spillere,” fortæller en glad Morten Elk, CEO i Simplesite til Red Herring Award arrangementet i Los Angeles.

Red Herring er et globalt medieforetagende, der årligt afholder et arrangement, hvor de uddeler priser til de virksomheder verden over, som vurderes til at ligge i eksplosiv vækst i fremtiden. Priserne inddeles i kategorierne Nordamerika, Europa, Asien og Globalt. Det danske Simplesite blev tildelt en pris i globalt-kategorien.

Læs også

Top