Thyshoppen: Succes uden markedsføring

Thy Trendsonline

En ny lokal webshop med delikatesser fra Thy er skudt frem. Her sælger de ting som øl, honning, snaps og marmelade fra lokalområdet. Stort set uden markedsføring har Thyshoppen allerede fået gang i salget.

Thyshoppen er navnet på den webshop, som Matthew Stendal står bag. Webshoppen har allerede fået mange kunder, selvom markedføringsbudgettet indtil videre har været minimalt.

“Salget går meget bedre end ventet, og jeg bruger næsten intet på markedsføring. Succesen er så stor, at Thyshoppen.dk leder efter endnu flere leverandører og endnu flere varer til webshoppen,” fortæller Matthew Stendal.

Thyshoppen får lokalområdet til at blomstre op ved at sikre flere små leverandører mersalg gennem webshoppen, og egnsvarerne fra Thy kommer ud til et større publikum end tidligere.

Thyshoppen hitter i hele landet – også i Thy
Webshoppen har skabt en forretning, der bygger på lokalområdets egnsvarer og det brand, der knytter sig til Nationalpark Thy.

“Jeg ser på det således, at det ikke kun er mig, der får noget ud af det. Alle leverandører får også en masse ud af det, da jeg sikrer dem mersalg,” udtaler Matthew Stendal.

Thyshoppen har kunder i hele landet. De fleste er fra Sjælland, men der er også kunder fra Jylland – og sågar fra Thy, lyder det fra Matthew Stendal, der regner med, at webshoppens succes og vækst kan give ham mulighed for at arbejde fuldtid med konceptet fra sommer 2016.

Læs også

Top