Arkiver

Nyheder

Just Sold: 2016 handler om PR og markedsføring

Det danske bolig-startup Just Sold ser frem til et 2016 fyldt med succes. Ejendomsmæglermarkedet er under forandring, og Just Sold har fundet deres niche i det nye marked – en platform hvor hussælgere og ejendomsmæglere mødes.

Det danske boligkoncept Just sold har haft et udfordrende 2015. En af de store udfordringer har været at etablere sig på et marked, der tidligere har været domineret af en mere traditionel tilgang til boligsalg med én mæglervirksomhed og én kundegruppe. Det vil Just Sold gerne lave om på med deres nye koncept. Konceptet består af en lang række af mæglere, der samarbejder om at få boliger solgt. Konceptet bygger på et princip om gennemsigtighed og tilgængelighed for kunden.

Planen for Just Sold er, at de skal blive de førende på markedet inden for boligsalg.

Hvad skal der ske i 2016?
Just Sold har høje forventninger til det nye år. Den vækst og udvikling, som de oplevede i 2015, skal videreføres.

“Vi skal bygge videre på det fundament, vi har skabt i 2015. Vi skal nu vokse som planlagt og øge kendskabet markant til Just-Sold via markedsføring og PR,” siger Jesper Jørgensen, Administrerende Direktør og Partner i Just Sold.

De ved godt, at der er lagt i skuffen til endnu et udfordrende år, men de er godt på vej, og dét gør alle udfordringerne det værd.

Just Sold er, ifølge Jesper Jørgensen, godt i gang med at finde deres plads på markedet. Derfor satser de også på at få udbygget deres netværk af samarbejdspartnere, så de bliver op imod dobbelt så mange. Lige nu har Just Sold omkring 100 partnere, men målet er at få lavet aftaler med op til 75 mere. For de mener, at de har fat i noget, som ejendomsmæglermarkedet mangler.

“Vores vision er at markere os i markedet. Men også at opnå anerkendelse i branchen for konceptet og Just-Sold,” lyder fremtidshåbet fra Jesper Jørgensen.

Et uforudsigeligt marked
Jesper Jørgensen påpeger, at boligmarkedet kan være svært at spå om. Generelt er oplevelsen fra sidste år, at markedet er inde i en periode, hvor boligsalg falder, og det, tror Jesper Jørgensen, vil fortsætte ind i 2016. I det hele taget oplever Just Sold, at ejendomsmæglermarkedet er inde i en større udvikling, og de mener selv, at de har, hvad der skal til for at klare sig igennem med succes.

“Vi tror generelt set på, at boligmarkedet og branchen er i forandring, og at denne forandring vil fortsætte i årene frem. Vi har set mange nye tiltag i 2015, og det vil fortsætte ind i 2016, fordi kunderne efterspørger en forandring. Just-Sold har produktet til at imødekomme efterspørgslen,” afslutter Jesper Jørgensen.

Læs også: Just Sold: Udfordrende at jonglere, vækst, drift og udvikling samtidigt

Skriv et svar