Supbine vil reformere kundeservice

Supbine er et nyt startup, der snart kommer på banen med en platform, der kan hjælpe med kundeservicen. Medstifteren Andreas Bertelsen har forklaret konceptet til Trendsonline.

Supbine leverer en platform, som skal hjælpe virksomheder med at nå flere kunder og levere den bedst mulige kundeservice til deres kunder.  

Platformen samler forskellige kontaktkanaler, som virksomheder nu engang har, dette kunne være alt fra e-mail, sociale medier, web-widgets (kontaktformularer), live chat og Trustpilot i én platform. Virksomhederne behøver derfor ikke at lede efter hver enkelt henvendelse, da alt er samlet et sted. Dette er med til at nå flere kunder og give dem den kundeservice, virksomheden stiler efter.

“Vi fokuserer på at gøre vores platform brugervenlig, med høj innovationsgrad på features samt en overkommelig pris,” forklarer Andreas Bertelsen.

Ambitioner og atletik
Holdet bag Supbine er tre unge fyre fra Århus-egnen, der lærte hinanden at kende igennem skole og fritidsaktiviteter. Andreas Bertelsen og Jonatan Sander, CDO og medstifter, er vokset op sammen og Christoffer Mikkelsen, CTO, mødte han til atletik. Fælles for dem alle tre er ambitionerne om at lykkes- og ikke mindst forbedre kundeservicen landet over. Platformen er stadig i gang med at blive finpudset inden lancering, men de tre håber, at der ikke går længe endnu.

Supbine har allerede 10 henholdsvis engelske og danske virksomheder i kø, der ønsker sig adgang til platformen. Kontakten til virksomhederne er kommet i stand gennem deres kampagner på forskellige platforme, mest Google Adwords. Her i opstarten henvender de sig overvejende til startups og mellemstore virksomheder, overvejende inden for e-handel, der kunne have brug for hjælp med kundeservicen.

Læs også

Top