ChurchDesk får internationalt boost af ny CMO

Med ambitionen om, at føre digitaliseringen af kirken ud til et større publikum verden over, har ChurchDesk netop ansat en ny CMO, som med sin enorme erfaring, skal sørge for et boost til ChurchDesk på det internationale marked.

ChurchDesk har med stor succes plantet en fod i kirkens verden, ved en tiltrængt digitalisering af kirken. Nu vil de dele deres digitale platform med kirker på nye markeder verden over, og har i denne sammenhæng slået sig sammen med en erfaren herre på det internationale område.

Der er tale om den tidligere Head of Digital Marketing and Marketing Operations i startuppet Tradeshift, Troels Bødker Feodor Nielsen, som nu står klar til, at føre Churchdesks internationale ambitioner ud i verden. Han har tidligere været Global CMO hos det digitale bureau FFW, og Christian Steffensen, CEO hos ChurchDesk, glæder sig over ansættelsen af Troels:

”Vi glæder os meget til at få glæde af Troels erfaring inden for digital marketing. Vi har det rette produkt, og nu handler det om at komme ud i alle vores markeder,” fortæller Christian Steffensen.

Den nye marketingsdirektør ser selv et stort potentiale i virksomhedens unikke platform for kirker, og udtrykker sin begejstring for den nye stiling:

”ChurchDesk har gennem de sidste par år bevist, at vi virkelig kan hjælpe menneskene i kirken med en lettilgængelig og moderne online arbejdsplatform fuldstændig tilpasset deres behov. ChurchDesk er stærkt positioneret såvel i Danmark som resten af verden til at blive den foretrukne løsning. Der venter en spændende rejse forude, som jeg glæder mig til at blive en del af,” fortæller Troels Bødker Feodor Nielsen.

Den digitale kirke tager så småt fat i udlandet

Troels Nielsen skal sørge for, at ChurchDesk når ud til endnu flere kirker, og hjælpe dem med at engagere deres medlemmer, ved at skabe bevidsthed om virksomheden i alle markeder.

På nuværende tidspunkt har ChurchDesk allerede digitaliseret over 1.000 kirkers arbejdsgange, og virksomheden forudser, at de for fremtiden vil digitalisere et endnu større antal af kirker.

ChurchDesk har blandt andet påbegyndt et samarbejde med den tysk evangeliske kirke i Berlin (EKBO), og ikke nok med det, så ser kirker i Schweiz og Skotland på platformen med interesserede øjne.

Skrevet af

Læs også

Top