Digitalt samarbejde skal spare kunderne tid og styrke positionen i livsstilsbranchen

Traede, e-conomic

B2B-salgsløsningen Traede går sammen med regnskabsprogrammet e-conomic og lancerer en integration mellem de to systemer. Det skal give kunderne en øget værdi og spare dem tid.

Et nyt tæt samarbejdet er opstået mellem Traede og e-conomic. Traede hjælper brands, der sælger fysiske produkter til andre virksomheder, med at gøre ordrebestillinger lettere ved at udskifte opringninger og mails med en komplet online B2B-løsning. Det nye samarbejde med e-conomic skal sikre en unik integration, der giver virksomhederne et konstant opdateret og fyldestgørende overblik over alt fra salg til lagerstatus.

Læs også: E-conomic runder 100.000 kunder

”Med integrationen mellem e-conomic og Traede får virksomhederne automatisk samlet alle data, så de sparer en masse tid på manuel indtastning. Samtidig minimerer de automatiserede opdateringer risikoen for fejl,” siger Michael Fahrendorff, Partner Marketing Manager hos e-conomic i en pressemeddelelse.

Skal sikre stærk position i mode- og livsstilbranchen

Det tætte samarbejde er det første af sin slags for de to virksomheder. Samarbejdet skal sikre dem en stærk position i mode- og livsstilbranchen, hvor netop tid er en stor faktor. For når salg og ordrehåndtering foregår manuelt, tager det længere tid at få sagerne fra hånden.

For Traede er det vigtigt at lette arbejdsgangen for kunderne så meget som muligt, og mange af virksomhederne brugte i forvejen e-conomic til at styre regnskab og lager. Derfor var det oplagt at lave en alliance.

”Vi er meget glade for samarbejdet med e-conomic, som har over 100.000 kunder på deres økonomisystem. Traede er stadig på vej frem, og derfor er det vigtigt for os, at e-conomic allerede nu kan se, at vores løsning resulterer i værdi for kunderne i form af mere tid og smidigere forretningsgange,” siger Christopher Heilmann, CEO hos Traede.

Løsningen giver et godt overblik

Og når man skifter til digitale arbejdsgange sparer man netop tid, bekræfter tøj-brandet Weekend CPH.

”Ved at bruge Traede sammen med e-conomic har vi altid overblik over, hvor meget vi har solgt, hvor mange varer vi har på lager, og hvordan de enkelte butikker køber ind. Før brugte vi meget tid på at tage imod ordrer manuelt for derefter at arbejde videre med dem i e-conomic. Nu kører det hele strømlinet og digitalt, og det er en stor hjælp i det daglige arbejde,” siger Behzad Kian Bahari, founder af Weekend CPH.

På sigt håber Traede og e-conomic at få andre relevante brancher i spil som for eksempel møbel- og fødevarebranchen.

Skrevet af

Læs også

Top