Nyt kontorfællesskab åbner i Danmarks største iværksætter-community

Kontorfællesskab
Credit:

Creator’s Floor er et spritnyt kontorfællesskab på Frederiksberg skabt i fællesskab mellem Symbion og CBS. Fredag er der stor åbningsevent.

Ude på Frederiksberg ved Kilen, kontorhotellet Symbion og CBS, midt i Danmarks største iværksætter-community, er et nyt kontorfælleskab skudt op. Det er Creator’s Floor, et fællesskab der skal give startups unik adgang til den viden og kompetencer området rummer.

Priser: 
Plads i fælleskontoret – 2445 kr.mdr
Eget kontor 10 m2 – 4074 kr. mdr
Eget kontor 13 m2 – 5237 kr. mdr
Eget kontor 16 m2 – 6471 kr. mdr
Eget kontor 26 m2 – 10.545 kr. mdr
Virtuelt kontor  – 610 kr. mdr. ekskl. moms

Creator’s Floor er Symbions nyeste skud på stammen, skabt i fællesskab med CBS. Kontorerne åbner officielt fredag, og det skal fejres med et brag af en fest, hvis det står til folkene bag.

Kom til åbningsevent fredag

De holder nemlig åbningsevent hele dagen fra klokken 14 til 20 med velkomstdrinks, snacks, taler af Frederiksbergs borgmester, rektor på CBS og CEO i Symbion og slutter dagen af med et kig inden for og kolde øl til ganen. Eventet er gratis, og du kan blot kigge forbi – ingen tilmelding er nødvendig.

På Creator’s Floor bliver der plads til den gode idé. Her er fokus på kreativitet og diversitet for at skabe et dynamisk miljø, hvor iværksættere kan få hjælp til at skalere deres forretning i samarbejde med de øvrige virksomheder.

Kontorer til dit behov

Creator’s floor vil ud over adgangen til iværksættermiljøet tilbyde startups billig leje af kontorer inkl. rengøring og strøm, mulighed for en plads i fællesområderne og virtuelle kontorer med postkasse, pakkemodtagelse og telefonpasning samt mulighed for at booke mødelokaler.

Kontorfællesskabet vil råde over hele 1. sal på Howitzvej 60 med plads til mellem 30 og 40 nye virksomheder. En af de virksomheder, der vil være at finde fra start af, er Accelerace. Accelerace udsprang nemlig af Symbion, og nu vil virksomheden hjælpe lovende startups med at skalere deres forretning.

Skrevet af

Læs også

Top