Børnefamiliernes favorit løb med champagnen i tredje runde TechBubbles

Champagne

I samarbejde med Vivino har vi udvalgt fem startups, som har hittet med kampagner og tiltrukket investeringer. Vinderen får en flaske champagne, og den heldige er nu fundet.

Som altid kæmpede et hold udvalgte startups tæt om prisen som månedens TechBubbles. De udvalgte var Netlify, Mate Bike, Paralenz, Samlino og Reshopper, som vi lod jer læsere vælge mellem.

Læs også: TechBubbles #3 er klar til at fejre millioninvesteringer og kampagnehit

På tredjepladsen kom Mate Bike med 22 procent af stemmerne. Anden pladsen gik til Samlino, som fik 27 procent af stemmerne.

Og vinderen er…

Men vinderen denne måned blev Reshopper, som løb med 40 procent af stemmerne.

Reshopper

Reshopper er inde i en periode med både stor vækst og store ændringer.

Læs også: Stor succes tvinger Reshopper-stiftere til at sælge singleplatform

Reshopper har overhalet Den Blå Avis inden for deres kernekategori, brugt børnetøj og -ting, både på brugere og varer. Og den succes tvang stifterne, Nicolai D. Johannesen og Anders Dahl Pape til at frasælge deres anden forretning, online netværket for singleforældre, Singleplus.dk for at kunne fokusere på Reshopper.

Kapitalindsprøjtning skal tage virksomheden til næste niveau

I august kunne teamet berette om, at ikke bare fik Reshopper ny kapitalindsprøjtning fra en gammel kending og fem nye business angels, de fik også nyt bestyrelsesmedlem og investor i form af tidligere administrerende direktør i Stylepit, Marc Jeilman.

Udover nye investorer ændrede Reshopper også i organisationen for at geare den til det næste niveau i virksomhedens liv. Det betød, at COO Aja Guldhammer blev indsat som CEO efter blot tre måneder i Reshopper. Rollen som COO indtog Nicolai D. Johannesen, og rollen som CTO overtog co-founder Anders Munk.

Læs også: Reshopper overhaler DBA og får nye investorer

Vinderen vil blive kontaktet af vores team snarest og få overlevet en flaske champagne.

Skrevet af

Top