Konkurrence: Vind ny bog om online markedsføring

karen

Kursusfabrikken har i år udgivet bogen ‘Online markedsføring – den store grundbog’ som behandler relevante emner inden for digital markedsføring, e-handel og iværksætteri. Dem udlodder vi to eksemplarer af.

Vindene blæste op. De blev koldere, mens farverne på træerne blev varmere. Meget pludseligt var det efterår. Nu trækker vi indendøre. Pakker os ind i tæpper med kaffe og en god bog. Og netop en god bog, det er, hvad vi udlodder i en efterårskonkurrence i anledningen af årstidernes skiften og vores nyhedsbrev nye look. 

Så melder du dig til vores nyhedsbrev, kan du blive en af de to heldige vindere, der kan få tilsendt bogen Online markedsføring – Den store grundbog, som er skrevet af Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen fra Kursusfabrikken.

banner_trendsonline

En grundbog i AdWords, strategiske fælder, SEO og Analytics

Online markedsføring bliver et vigtigere og vigtigere konkurrencemæssigt parameter. Er du i stand til at påvirke, hvad der foregår omkring din online virksomhed, er du allerede et skridt foran.

Bogen lover, at i den kan du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde med online markedsføring. Den omhandler blandt andet sociale medier, e-mail markedsføring, kundeloyalitet, konverteringsoptimering, annoncering i Google AdWords, SEO og trafikmåling i Google Analytics.

Kunne du tænke dig at være en af de to heldige vindere, skal du blot gå ind på dette link, tilmelde dig vores nye og forbedrede nyhedsbrev, som udkommer to gange ugentligt med events, artikler og jobopslag og så udtrækker vi en vinder den 14. oktober.

Skrevet af

Læs også

Top