4.500 i kompensation ved flyforsinkelser

Gennem en teknologisk formular har den danske virksomhed fra Fredericia (Easyfligthelp) gjort det nemt for danske kunder, at søge kompensation ved flyforsinkelse eller flyaflysning.

Masser af danskere går glip af en berettiget kompensation

Rigtig mange danskere går dagligt glip af kompensationer på baggrund af en aflysning/ forsinkelse på sit fly. De seneste tal fra Eurocontrol og Coda viser, at hele 1200 passagerer i bare Københavns lufthavn er udsat for en flyaflysning eller forsinkelse. Ydermere er en stor del af disse kunder berettiget til en kompensation, men op imod 70% af dem som er kvalificeret søger ikke – eller har aldrig overvejet at søge.

Vi kender det efterhånden alle sammen. Lange ventetider i transit grundet forsinkelser, sågar aflysninger, men hvad stiller man lige op? Dette er noget Easyflighthelp vil lave om på. Det kan være ekstremt uoverskueligt selv at håndtere sådan en sag. En ting er lovgivning, en anden ting er også at have de juridiske argumentationer på sin side. Reglerne er netop ikke helt identiske afhængig af hvor du er rejst hen. Ligeledes har det også en betydning, i forhold til hvor lang en flyvetur du skal på.

Forvirringen omkring dette, skal løses med den teknologiske formular, som gør det nemt og overskueligt for kunden, at finde ud af om man er berettiget til en kompensation eller ikke. Servicen er helt gratis- ligeledes er sagsbehandlingen, med mindre man som kunde er godtgjort til en kompensation. Derfor er det ALTID en god idé, at undersøge om man er berettiget eller ikke.

  • Har du været udsat for et aflyst fly, så prøv denne formular.
  • Har ud været udsat for en flyforsinkelse, så prøv denne formular.

Der er tre nemme trin som man følger i den formular der er tilknyttet hjemmeside.

  • Indsend anmeldelse gennem formular.
  • Underskriv fuldmagt med nemid.
  • Modtag kompensation.

Det er super enkelt. Dog skal man være opmærksom at sagsbehandlingen kan variere – alt fra nogle få dage til flere uger. Dette afhænger typisk af om, at sagen skal køres videre i retten, eller om flyselskabet blot kompensere for den fejl de har begået.

Teknisk har Easyflighthelp formået at lave en rigtig fin platform, der er super brugervenlig og nem for brugeren. Generelt er der en fin rød tråd i virksomheden – både i det udtryk de sender på deres hjemmeside, men også hvis man har yderligere spørgsmål via deres telefonsupport.

Så næste gang dit fly er forsinket, eller aflyst – prøv at brug deres formular og find ud af om du egentlig er berettiget til en kompensation på DKK 4.500.

Skrevet af

Top