Arkiver

Sponsoreret indhold

Boliginteriør shop fra Ulfborg ligger ny online strategi

Online interiør shop Littlethings.dk er en virksomhed grundlagt og drevet af to iværksættere fra Ulfborg, som efter længere tids overvejelse og analyse af markedet stiftede virksomheden Littlethings, som har fokus på salg af møbler og andet interiør i god kvalitet til konkurrencedygtige priser.

 

Littlethings

Littlethings mål er at levere både kvalitet til fornuftige priser, men det har også i høj grad fokus på, at levere inspiration til deres forbrugere i forhold til indretning, via detaljerede produktbeskrivelser, diverse blogindlæg og indlæg på sociale medier som Facebook og Instagram. De har fokus på trendsættende og unikke produkter i en kombination og fokus på specielt de moderne nordiske trends inden for boligindretning.

 

Deres mål

Personlig kundeservice og et mere personligt forhold til deres kunder, er specielt noget de ligger vægt på og de opfordrer da også deres kunder i høj grad til, at kontakte dem og står klar til at hjælpe med mere specifikke detaljer, praktisk info og mere faglig viden omkring produkterne, så deres kundeservice og kundetilfredsheden bliver i top.

De fokuserer herved også på at være mere end bare end ordinær online webshop ved også, at fokusere på at opfylde deres kunders mere specifikke ønsker, selvom det umiddelbart ikke er noget de har på deres webshop, men fokuserer på at gå den ekstra distance for, at opbygge kunderelationer og høj kundetilfredshed.

 

Ny online strategi

Littlethings er en forholdsvis nystiftet virksomhed og de har førhen haft stor fokus på kundetilfredshed og kvalitet i forhold til kvantitet, da de ikke ville tage en større opgave ind end de kunne magte og så dette potentielt kunde lede til dårlige oplevelser og utilfredse kunder. Iværksætterne stiftede virksomheden tilbage i efteråret 2014 og har opbygget en stor erfaring og en stor tilfreds kundebase og har nu besluttet at det er tid til, at udbrede kendskabet til virksomheden, skabe vækst og søge imod at opnå virksomhedens fulde potentiale.

Littlethings har derfor nu allerede lavet aftaler med flere kommende leverandører og har mange nøje udvalgte potentielle leverandører under overvejelse, som vil forøge produktudvalget og give et bredere sortiment, som rammer en bredere målgruppe.

 

Littlethings har også førhen arbejdet generelt med SEO, men har på nuværende tidspunkt valgt at gå hårdt frem og satse mere på strategien linkbuilding, for generelt at styrke deres domæne autoritet. På denne måde styrker Litllethings deres online tilstedeværelse og sørger for at virksomheden kommer frem i søgeresultaterne, så flere potentielle kunder kommer til kendskab med og får muligheden for at handle hos Littlethinghs. De vil her fokusere mere bredt for at komme ud til hele Danmark, men Littlethings vil dog i høj grad forstsat holde fast i deres oprindelige koncept, hvor deres kundekontakt og et mere personligt forhold er i højsædet, da dette har været baggrund for deres vækst og succes hidtil. De vil dog markedsføre sig mere generelt og have fokus på forskellige events som Black Friday, men også i højere grad via deres Facebook og Instagram profil, som er optimale markedsføringskanaler til at sprede deres budskab, men også i stor grad holde fokus på at inspirere forbrugerne og gøre deres online handel sjovere, mere givende og inspirerende.

Skriv et svar