Dansk CRM-system gør arbejdsdagen lettere for danske virksomheder

Dansk CRM-system gør arbejdsdagen lettere for danske virksomheder

Der findes mange succesfulde virksomheder rundt omkring i Danmark, og en af disse virksomheder er uden tvivl webCRM. Denne virksomhed beskæftiger sig med et online CRM-system, hvor en masse værktøjer er implementeret. Opgaver struktureres, opfølgninger skabes, ringelister sammensættes og segmenterede e-mails udsendes. Derudover tilbyder webCRM et analyseværktøj samt en ERP-integration. Vigtigst af alt foregår alle

Der findes mange succesfulde virksomheder rundt omkring i Danmark, og en af disse virksomheder er uden tvivl webCRM. Denne virksomhed beskæftiger sig med et online CRM-system, hvor en masse værktøjer er implementeret. Opgaver struktureres, opfølgninger skabes, ringelister sammensættes og segmenterede e-mails udsendes. Derudover tilbyder webCRM et analyseværktøj samt en ERP-integration. Vigtigst af alt foregår alle disse ting på internettet, hvor det hele er baseret på en cloudbaseret løsning. Dette gør det supernemt for virksomheder at anvende CRM-systemet, hvilket også gør, at webCRM bliver brugt af 2.500 virksomheder fordelt i 20 lande. Dette betyder, at i alt 20.000 brugere anvender webCRM, og man må i den grad sige, at det er en virksomhed af succes.

 

Vinder af pris samt god score på Trustpilot

Succesen af virksomheden kan selvfølgelig måles på de mange antal brugere fordelt på verdensplan, men webCRM har ligeledes vundet en særdeles eftertragtet pris. I 2017 vandt webCRM en award fra Network Computing for at være ”CRM product of the year.” Skulle dette ikke være overbevisende nok, kan du tage et kig på Trustpilot og læse nogle af de gode anmeldelser, som virksomheden har fået. I skrivende stund har virksomheden en score på 8.7, hvilket er yderst formidabelt.

 

Standard, Plus og Enterprise

Hos webCRM tilbydes varierende størrelser af profiler, som en virksomhed kan tilkøbe sig. På denne måde kan man selv vælge den pakkeløsning, som bedst passer ens behov samt budget. Man kan eksempelvis tilkøbe sig Standard-pakken, som er ideel til mindre virksomheder eller nystartede virksomheder. Her får man opgavestyring med overblik, mulighed for hurtigt at udarbejde rapporter og analyser, sende mails og nyhedsbreve, designe PDF- og e-mailskabeloner samt meget, meget mere. Har man brug for en større pakke, kan man i stedet vælge at købe sig til Plus. Her får man førnævnte værktøjer samt leads i form af overvågning af antal besøg på ens website, ruteplanlægning for kundebesøg samt nem sammensætning af tilbud. Ønsker man endnu flere ydelser, kan man købe den største pakke kaldet Enterprise. Her får man selvfølgelig adgang til alle nævnte værktøjer samtidig med, at man nemt kan håndtere spørgeskemaer og events, hurtigt registrere tid på fakturaer samt en integreret support. Dette er blot et udpluk af de ting, der tilbydes i de forskellige pakker.

 

Adgang med brugerlicens

Det nemme med dette CRM-system er, at man blot tilkøber virksomheden et vis antal brugerlicenser. Når en virksomhed vælger at købe adgang til webCRM, skal virksomheden vælge, hvor mange brugerlicenser, der ønskes. Der kan købes 2, 3, 5, 7 eller 10 adgange. Dog kan man vælge at tilkøbe endnu flere brugerlicenser, hvis man har behov for dette. Herefter køber man blot 5 adgange af gangen. På denne måde kan man let tilpasse ens ønsker samt behov med webCRM. Dette kan ligeledes være en af grundene til virksomhedens store succes, da den rammer alle former for virksomheder, store som små.

 

Ønsker du at undersøge yderligere omkring denne virksomhed, kan du klikke dig ind på www.webcrm.com/dk/ for at tilgå deres hjemmeside. Andre succesfulde CRM-systemer er Salesforce, Pipedrive og Teamleader.

Posts Carousel

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Cancel reply

Latest Posts

Top Authors

Most Commented

Featured Videos