Man drømmer altid om store ting om ens startup, det føles lidt ligesom ens baby, man vil gøre alt for den er perfekt og der er ikke nogen der må tale dårligt om den. Man kan også stire sig blind på dens fortræffeligheder og misse muligheder hvis man handler reaktivt. En startup kan laves udfra ens egen drøm at kan gøre noget bedre, eller man kan kigge i markedet og se hvilke trends der er og hvilke tilføjelser de helt store online virksomheder mangler.
Nedenstående historie (eksternt link) er lige netop det. Historien om den perfekte strategi, det hele lå i kortene til et opkøb, men pga. flere tilfældigheder og det modsatte fejlede handlen. Trendsonline.dk kan kun give skribenten og den involverede ret i at hvis han havde handlet meget mere proaktivt og havde været helt fremme, eller sagt på marketing måden, positioneret sig, så havde der været meget store chancer for at han i dag havde været en del af Google.
Trendsonline.dk tror at mange startups kan mangle dette værktøj, og derfor gælder det om at øve sin frækhed, for hvis man er for fræk skal man nok få det afvide. For det meste belønner folk din ihærdighed og det kan vi næsten også være sikre på ville være sket her.
Men igen det er historie, men en historie de fleste startups kan lære rigtig meget af
http://www.codusoperandi.com/posts/how-i-screwed-up-my-google-acquisition