Update – 123hjemmeside med stor international succes

Ni markeder på seks år og en gennemsnitlig vækst på næsten 80 %, det er nogle af nøgleordene bag succesen 123hjemmeside. Morten Elk der står bag 123hjemmeside, tilbyder en brugervenlig hjemmesideservice til private og små virksomheder, han har oplevet en stor succes med at satse internationalt og ekspanderede i foråret på fire nye markeder: Frankrig, Spanien, Italien og Finland.

”Danmark er i sagens natur et begrænset marked, så vi har gennem flere år haft en klar strategi om at vokse internationalt. Den væsentligste gevinst ved at være til stede på flere markeder er, at vi via flere og større salgskanaler kan nå endnu flere kunder. Vores internationale ekspansion har vist sig som en solid vækst-driver. Her spiller vores kompetencer inden for bl.a. oversættelser, lokale domæner og lokale betalingsmidler en central rolle,” siger Morten Elk, adm. direktør, 123hjemmeside.

Forretningsmodel født til internationalisering
123hjemmesides forretningsmodel er velegnet til internationalisering, idet hele forretningsprocessen fra udvikling over markedsføring, oversættelse og digital levering til kundeservice kan håndteres og administreres fra København uden behov for f.eks. lokale salgsfilialer eller logistik

123hjemmeside er en spændende webtjeneste der giver brugere en hurtig mulighed for at lave en hjemmeside. Hvis man hurtigt vil igang med en bryllupsside eller en lille forretningsside og ikke har evner / kendskab til åbne miljøer som WordPress, Tumblr eller Blogger, så kan 123hjemmeside være et godt alternativ. Trendsonline.dk glæder sig til at følge 123hjemmeside, og vi kan kun glæde os over at en dansk webtjeneste har succes på markeder udenfor Danmark.

Skrevet af

Læs også

Top