Jesper Buch investerer i Dominos pizza

Fra Just-Eat videre til investeringer i, Miinto, Autobutler, Gomore, Drinkster og nu tilbage i pizzaverdenen Domino’s pizza.

Hvis der er nogle, der er aktive som investorer er det vist Jesper Buch, der kaster mange af hans mange millioner ind i risikovillige investeringer, og denne gang lander de hos pizzakæden Domino’s Pizza Skandinavien.

En vigtig brik i fremtiden er Domino´s internetstrategi, hvilket er derfor Jesper Buch nu er en del af verdens anden største pizza varemærke. ”Vi er meget glade for at kunne byde Jesper velkommen som partner og medejer af Domino´s og er sikre på, at vores virksomhed, personale og kunder vil drage store fordele af Jesper store erfaring med industrien og onlinekompetencer”, siger Gustave Geisendorf fra Domino’s Pizza

“Jeg har fået to stærke gutter ind der kommer til at løfte online delen til et helt andet niveau”, udtaler Jesper Buch til Trendsonline.dk over Skype. tweet

Ambitioner er altid store
Med Jesper Buch´s indtræden i selskabet er det først og fremmest planen, at styrke hele selskabets online- og offline-marketingstrategi startende med en ny onlineplatform som går online i september samt et nyt stærkt marketingteam som allerede er indtrådt.

”Vi mener, at der er plads til en Domino´s Pizza i alle danske og svenske byer over 25.000 indbyggere, og vi vil være med til at præge markedsstørrelsen totalt for pizza salg i modsætning til at kannibalisere på den.”, udtaler Jesper Buch til Trendsonline.dk tweet

Det bliver spændende og se hvordan Domino’s Pizza, Just-Eat og Hungry.dk passer sammen, et nyt skridt i kampen om pizza markedet er taget og denne gang med Jesper Buch bag roret. Og for alle os pizzaelskende startupfoundere kan vi kun blive glade for, at der snart kommer en Domino’s i alle større danske byer, dinner is served!

Skrevet af

Læs også

Top