Pleasant – gør ventetiden behagelig for mænd.

Det unge team bag Pleasant har en vision om at være uundgåelige, når forbrugeren vil finde spændende og kreative beklædninger, hvor centrale elementer som nytænkning, surf og personlighed gennemsyrer udtrykket.

[quote_box_center] .. Kort sagt laver vi surf-tøj, til et miljø, hvor man ikke kan surfe. Dette koncept har vi døbt Make waiting pleasant.[/quote_box_center]

Ud over at specialisere sig i T-shirts ved brandet Risa, har de to unge mænd en stærk designvision, når det kommer til at klæde forbrugeren på. Med en inspiration grundfæstet i surf-livsstilen, adskiller tøjet hos Pleasant sig fra den altomspændende modebranche, og man får som forbruger det bedste fra de to verdener – et stærkt fashionstatement og et afslappet, urbant udtryk i beklædningen.

[quote_box_center]Pleasant differentierer sig ved at vi drager inspiration fra vores koncept, i stedet for at lade modeverdenen bestemme stilen. Vi søger altid en spændende vinkel på vores koncept, der kan ende ud i en interessant tøjkollektion.[/quote_box_center]

Men konceptet er ikke altid bærende, når de røde tal skal farves sorte. Markedsføringsnøglen åbner som oftest en af dørene førende til succes, og også her er fokus lagt fremadrettet hos team Pleasant. Én af udfordringerne, som Pleasant ser som en mulighed, er at drive en webshop frem for en fysisk butik, som fordre at forbrugeren opsøger webshoppen overlagt og bevidst. Derfor skal der skabes en spænding og en nysgerrighed på de virale platforme og sociale medieplatforme, som kan lokke de nye kuld forbrugere til.

[quote_box_center]Vores shop er en lang scroll gennem produkterne og stemningen, som i fællesskab skaber vores koncept. Idéen er, at forbrugeren, ligesom i en fysisk butik, får en chance for at komme nærmere produktet og produktets univers.”[/quote_box_center]

Pakken skal passe til det indpakkede, og også her sætter Pleasant ind på at give en ekstra oplevelse til forbrugeren. Endelige resultater herom ligger dog stadig på tegnebordet, men der holdes centralt fokus på at skabe meroplevelser til de ”traditionelle” produkter, herunder skjorter, shorts eller baseballinspirerede jakker.

Der er fuld blus på designs, og personligheden i tøjet skinner stærkt igennem de farverige brystlommer og de utraditionelle prints. Designarbejdet fremadrettet, sværmer desuden om mulige samarbejder med danske kunstnere og bloggere, og der er lagt i kakkelovnen til endnu mere unikke og lækre beklædningsdele fra det danske herretøjsbrand – det handler om helgardering, planlægning og en høj bar som målsætning.

[quote_box_center]Vi har købt en tavle og nogle kridt, der holder sygt godt styr på vores deadlines og aftaler. Derudover anvender vi surfing og naturen som meditationsredskab til at komme væk fra alt, for så at komme tilbage med noget nyt.[/quote_box_center]

 

Skrevet af

Top