LoveMyHome rebrander til Cylindo og angriber $330 milliarder stort møbelindustrimarked

LoveMyHome der tidligere har været med i Accelerace, annoncerer i dag at deres visualiseringsteknologi fremover leveres under et nyt navn – Cylindo. Missionen er stadig den samme – at skabe banebrydende visualiseringssoftware der skal sikre online vækst i møbelbranchen. Vi har fulgt med LoveMyHomes rejse fra den spæde start og har bl.a. interviewet dem sidste år og også skrevet en artikel om deres forventninger til Accelerace

”Møbelindustrien er en $330 milliarder stor industri der kæmper en hård kamp for at sikre online succes. Mere end 70% af alle forbrugere søger efter møbler online, men kun 3-4% fortager købet online. Et stort problem for branchen er evnen til at præsentere produktet online godt nok til at forbrugeren er parat til at træffe købsbeslutningen online, siger CEO Janus Jagd, fra Cylindo’s hovedkontor i København og fortsætter tweet

“Det problem kan løses med vores visualiseringsteknologi – jo bedre du som forbruger kan opleve og føle et produkt online, jo mere parat er du til at fortage transaktionen online. Resultaterne fra vores eksisterende kundeportefølje er entydige. Vi øger den gennemsnitlige ordrestørrelse med op til tre gange” tweet

Møbelbranchen er klar til at tage skridtet
Møbelbranchen har ikke rykket sig meget i forhold til tøj- og skobranchen og har haft store probemer med at konvertere online besøgende til købere. Flere tendenser peger på at møbelbranchen er klar til at tage næste skridt for at stimulere onlinesalget.

”Møbelbranchen er i dag hvor tøj og sko var for 10 år siden – ikke ret mange ville på det tidspunkt købe deres næste par sko online. Branchen løste problemet med nye returneringsmuligheder. I dag er tøj og sko nogle af de produkter der konverterer bedst online. Vi vil hjælpe møbelbranchen med at stimulere mere online salg igennem bedre produktvisualisering – teknologien skal sikre forbrugeren er tryg ved at foretage købet online” siger Janus Jagd. tweet

For at sikre et relevant produkt har startuppet i en periode udviklet softwaren i tæt samarbejde med ledende forhandlere og producenter som Fortune 500 virksomheden Steelcase og danske Bolia. Cylindo ser nu frem til at annoncere aftaler der allerede er indgået med andre ledende aktører i både Skandinavien og på det amerikanske marked de næste 3 måneder.

”LoveMyHome har de sidste 4 år opnået en uvurderlig viden om hvordan spilteknologi (Unity3d) kan anvendes til at forbedre shopping-oplevelsen online. Den viden og ekspertise anvender vi i dag i vores enterprisesoftware”. tweet

Skrevet af

Læs også

Top