Yes, endelig efter flere måneders forhandling har jeg lukket en investering med en række business angels til vores app SHIT. Den kommer virkelig til at revolutionere kommunikation og dine nedture! Inspirationen er fundet i appen Yo og den nyeste skud på trendstammen Mike Butchers Meh.
Vi så et behov i markedet. Du kommer gående med din mobil i hånden og er ligesom alle de andre lemminger derude og går ind i en lygtepæl. ”SHIT”, tænker du, og her tænkte vi, hvorfor ikke shoute dette ud til dine venner, der kan vide, hvornår du oplever et SHIT og vigtigst af alt, hvor shittet blev tagget.
Gennem en hurtig MVP og en customer validation på offentlige toiletter og flere andre mere eller mindre relevante steder fandt vi ud af, at dette virkelig var noget.
400.000 dollars pr. bogstav
Først fik Yo fra Israel en investering på $1,2 millioner, og herefter var det Mike Butcher, der stoppede hos TechCrunch efter de havde fået investering med deres app Meh, og i dag kan vi offentliggøre, at SHIT følger op på denne trends med super simple apps, der får investering.
Intet mindre end en revolution
SHIT revolutionerer, hvordan du deler dine nedture, og dette følger godt med i trenden digital dualisme, hvor et SHIT både befinder sig i den fysiske som den digitale verden.
Som en afsluttende bemærkning kan vi fortælle, at vi snart launcher appen “YEAAAHHHHMOTHERFUCKER”, og her har vi terms liggende på en investering på tæt på $8,4 mill. Hvis det falder på plads, vil vi gå hårdt efter at opkøbe både Yo og Meh, og skabe fundamentet for appen Shit, Yo, Meh, Yeaaahhhmotherfucker!