Bureauet Vertica lancerer online tv-kanal til e-handlere

Mandag d. 1 december lancerede det digitale bureau Vertica egen “tv-kanal”, som nu bliver en integreret del af bureauets markedsføring. Vertica kan brøste sig af et stort know-how indenfor e-handel, som har resulteret i en række prisnomineringer til e-handelsvirksomhederne i deres kundeportefølje.Af Sisse Melsen.

Hos Vertica brænder de for e-handel og dets potentiale, og det samme gør konsulenthusets kunder. E-handelshuset lancerer derfor en online tv-kanal under navnet vertica.tv. Her kan kunder og andre, der har interesse i e-handel og innovation, blive ajourført med den seneste viden og nyeste trends inden for B2B og B2C.

Tv-kanalen gik i luften i går den 1. december, og starter derfor ud med at introducere kanalen med en videojulekalender omkring e-handel. Fem dage i ugen i hele december måned publicerer Vertica en ny video, der adresserer emner som eksempelvis konvertering, traction og designprincipper. Herefter vil der løbende komme korte og længere videoer med cases, facts og inspiration om e-handel.

“Når vi holder oplæg på seminarer og konferencer, oplever vi en enorm interesse i vores erfaring med succesfuld e-handel. Vi vil gerne dele mere ud af vores viden, så den bliver tilgængelig for alle. Samtidig ønsker vi at lade alle vores dygtige medarbejdere komme til orde med deres erfaringer. Derfor lancerer vi nu vertica.tv,” siger Jeppe Hansen, der er administrerende direktør Hos Vertica. tweet

Der vil på vertica.tv løbende blive publiceret interviews med succesfulde iværksættere primært fra e-handelsbranchen, der fortæller om, hvordan deres virksomhed gik fra et startup til en millionforretning. Det første interview, der ser dagens lys på Verticas kanal er med Claus Kristensen fra Wupti.com.

Nedenfor kan du se den nyeste video, som b.la. omhandler – hvad du skal være opmærksom på når du vælger en e-handelsplatform. Hvad skal du se på, hvor skal du kigge og hvad skal du spørge ind til?

Skrevet af

Top