Fragt og levering i Kina bliver digitaliseret

Sender du varer fra Kina eller har planer om at gøre det? Så kan du nu spare tid og penge på forsendelsesarbejdet ved at vælge en ny digital leveringsløsning i Kina.

I Kina bliver forsendelser af pakker i høj grad behandlet manualt, for eksempel bliver labels ofte håndskrevet i stedet for printet, og integrerede transportørløsninger er en mangelvare. Levering og fragt i Kina er ikke digitaliseret som i Norden, viser undersøgelser fra EDI-Soft.

”Kina er jo verdens største fabrik, så det er uundgåeligt, at levering skal digitaliseres. Derfor er det det helt rette tidspunkt for os at gå ind på det kinesiske marked, ” siger koncerndirektør i EDI-Soft, Steffen Pasgaard. tweet

Med EDI-softs integrerede multi-transportør platform, CONSIGNOR, betyder det, at der er én samlet platform til de forskellige kinesiske transportører i stedet for én platform til hver transportør, hvilket optimerer forsendelsesarbejdet. Derudover er det ikke længere nødvendigt at bruge tid på at håndskrive labels, da CONSIGNOR kan printe labels. Det vil sige, at en webshop eller et lager i Kina, nu kan sende varerne på en nemmere og mere effektiv måde.

”Det er en stor fordel for vores nuværende og potentielle kunder, at vi træder ind på det kinesiske marked, ikke kun på grund af digitaliseringen, men også fordi det kommer til at udvide det netværk af transportører, som CONSIGNOR platformen understøtter i dag,” fortæller Steffen Pasgaard. tweet

Ifølge Fei Wang, Country Manager i Shanghai, findes der ingen andre løsninger som dette i Kina. Han er derfor begejstret for virksomhedens kinesiske indtog og tror på succes:

”Kina er et kæmpe marked, hvor e-handel og logistik er i vækst. Som en af de eneste aktører på markedet, vil EDI-Soft kunne forbedre produktiviteten på området markant ved denne digitalisering. ” tweet

Skrevet af

Læs også

Top