Ejendomsmæglerportalen Yonabo, der vil gøre det lettere for boligsælgere at sælge deres bolig til den rette pris, har netop lanceret en version 2.0 baseret på brugernes ønsker.
Yonabo er en er en platform for boligejere, -købere og -sælgere, hvor de har mulighed for at bedømme, finde, sammenligne og indhente tilbud fra ejendomsmæglere. Platformen blev lanceret i december sidste år, og folkene bag er nu klar med en version 2.0 baseret på brugernes ønsker.
“Hensigten med Yonabo 1 var at danne et overblik samt forståelse for boligejernes behov. Det store spørgsmål var, hvad der skal til for at skabe et nemmere boligmarked for boligejerne, når de skal vælge ejendomsmægler? Er det alene indhentning af tilbud, eller er der andre informationer, som er af større betydning for boligejerne?,” lyder det fra CEO i Yonabo, Jesper Enger-Rasmussen.
Dette var nogle af de spørgsmål, Yonabo stillede sine brugere i forbindelse med udviklingen af version 2.0. Nu kan brugerne se resultatet af deres ønsker.
”Man må sige, at vi har Danmarks bedste brugere med alt den feedback, vi har modtaget til Version 2, det har været fantastisk og nu kan brugerne se resultaterne af deres ønsker,” siger Jesper Enger-Rasmussen.
En åben ejendomsmæglerportal
Den største ændring ved Yonabo 2 er, at der er lavet om til en åben ejendomsmæglerportal, hvor over 1.400 danske ejendomsmæglere er samlet ét sted.
Det tal vokser støt for hver dag, hvilket betyder at Yonabo nu er Danmarks største ejendomsmæglerportal, hvor man som boligejer kan finde værdifuld information omkring den enkelte ejendomsmægler.
Ejendomsmæglerne har hver især en profilside, hvorfra man som boligejer kan finde informationer, se anbefalinger, indhente tilbud og meget mere.
Yonabo 2.0 har desuden fået et mere moderne og forenklet design, som gør det nemmere for brugerne at navigere rundt. Dette forventer folkene bag Yonabo, vil få stor betydning for den kommende aktivitet på portalen.
Yonabo 2 er nu live og kan ses på Yonabo.dk, ligesom oprettelse af anbefalinger kan gives fra ejendomsmæglernes tidligere og nuværende kunder.