Bellmetric har de seneste år haft stor succes med deres calltracking. Nu sker der ændringer i virksomheden, og det betyder blandt andet, at de skifter navn.
Bellmetric startede i 2013 og har leveret calltracking til et stort antal kunder i Nordeuropa. De har især haft fokus på større virksomheder som danske Codan og hollandske Nuon. I 2014 kom ideen til en ny forretningsmulighed, og nu er virksomheden klar til at indtage verden med deres nye navn og produkt.
Med en viden om, at de fleste hjemmesider konverterer 2-4 procent af besøgende til kunder, valgte de erfarne stiftere at se på mulighederne i de resterende 96-98 procent. Det var her ideen om at skabe en platform til at forme adfærd opstod:
Læs mere: Danske Bellmetrics nye platform skal gøre besøgende til kunder
Ideen til en ny platform var lagt, og nu skal virksomheden gøres klar til at præsentere verden for den nye udvikling. Det betyder blandt andet, at Bellmetric skifter navn og bliver til bmetric. Deruodver har de også redesignet deres hjemmeside, så den nye strategi, hvor der vil blive præsenteret et mere internationalt fokus, bliver mere tydelig.
Bmetric vil påvirke adfærd med ny platform
Den nye platform er en løsning baseret på en holistisk forretningstilgang designet til at forme online og offline kundeadfærd:
“Vores nye navn og hjemmeside understreger et af de områder, som er helt centrale for os – at være datadreven. Data som reelt bliver brugt og omsat i en service på operationelt og strategisk niveau. Dertil kommer, at vi fremover vil benytte et mere anerkendt top level domain til vores mere internationale kundebase,” fortæller Janus Lindau, CEO i Bellmetric.
Virksomheden har mange års erfaring med omnichanneladfærd, og håber at de med deres nye teknologi kan påvirke denne adfærd, så de kan skabe større success for deres kunder. Der er især fokus på bmetrics “butler service”, hvor de hjælper deres kunder med opsætning og implementation, da det er her mange virksomheder støder på problemer, når de vælger at satse på en ny teknologi.
Bellmetric har kunder i Nordeuropa og er med deres nye navn og produkt klar til at udvide internationalt. De har i første omgang vendt blikket mod England.