Arkiver

Kategorier

Sponsoreret indhold

Sådan skaber du øget opmærksomhed omkring din virksomhed vha. Google AdWords

Digital markedsføring er en markedsføringstaktik, der vinder mere og mere frem i dag. Det giver også rigtig god mening, idet langt de fleste kundegrupper har deres daglige gang på internettet, og det er derfor et oplagt sted at søge nye kunder. Det er de færreste virksomheder og services, som ikke kan have gavn af Google Ads, da man i høj grad kan målrette Google AdWords til præcis ens kundegruppe.

Nye muligheder indenfor markedsføring

Med digital markedsføring som Google AdWords har man nogle helt særlig muligheder, som man ikke har med traditionel markedsføring. Med Google AdWords kan man tilrettelægge reklamerne efter geografisk område – man kan som virksomhed altså bestemme, hvor står en radius af mennesker, man vil nå ud til.

Samtidig kan man i langt højere grad blive klogere på, hvordan markedsføringen virker. Med Google AdWords kan man se, hvor mange mennesker, der klikker ind på virksomhedens hjemmeside, eller har ringet virksomheden op efter at have set annoncen. Hvis mange mennesker har set annoncen, men man ikke har haft succes med at bringe trafikken ind til virksomheden, kan man justere sin annonce løbende og dermed finde ud af, hvad der er mest effektivt i forhold til ordvalg og søgemuligheder.

Billig og nem markedsføring

Google AdWords er en forholdsvis billig markedsføringsform, fordi man kun betaler, såfremt der er mennesker, der klikker ind på virksomheden eller ringer virksomheden op. Selv små virksomheder kan have glæde af Google AdWords for det kræver ikke en kæmpe pengepung at komme i gang. Om man har et markedsføringsbudget på 3000 eller 30.000 behøver ikke betyde noget, når det kommer til Google AdWords. Hvis man har problemer med at gennemskue Google AdWords og dets mange funktioner, findes der rigtig mange dygtige Google-eksperter, man kan rådføre sig hos, og som kan hjælpe én i gang med digital markedsføring.

Skriv et svar

%d bloggers like this: