Arkiver

Sponsoreret indhold

En kort guide om AdWords

Adwords er det nye sort. Hvis du virkelig vil noget med din virksomhed, så er AdWords vejen frem. Det er måden, hvorpå du får generet omsætning, og måden du kommer til at skille dig ud fra alle de andre, som også gerne vil have en bid af kagen. Herunder følger en kort AdWords Guide, der beskriver, hvordan det bruges, og hvordan du får fingrene i det.

 

Hvad er AdWords?

AdWords er kort fortalt forskellige typer af annoncer på Google. Det er både de annoncer, du ser øverst og nederst på Googles egen søgeside, når du laver en søgning, men også annoncer du ser som bannere og videoer på sider, der er en del af Googles displaynetværk.

 

Hvordan fungerer AdWords?

Når du laver en Googlesøgning, så vil de annoncer, der står øverst være sponsorerede annoncer, købt af firmaer, der gerne vil gøre deres virksomhed mere synlig. Displayannoncer er bannere og videoer, som vil indbyde forbrugeren til at klikke videre på dem, og som er tilpasset de mest sandsynlige kundesegmenter.

 

Hvorfor er AdWords nødvendige?

I dag skal vi kunne tilgå information hurtigt og nemt og gerne kun med et par klik. Det betyder, at hvis man som virksomhed gerne vil være med fremme, at man også er nødt til at blive set med det samme, inden der bliver klikket videre. Derfor er en plads øverst på en søgeside oftest vejen til succes for en virksomhed, og det får man adgang til ved at bruge AdWords.

 

Hvordan bliver jeg en del af det?

Er du teknisk begavet, og er du udstyret med en god portion tid og tålmodighed, så kan du selv kaste dig ud i at blive klogere på AdWords til din virksomhed. Ellers kan du benytte dig af veluddannede specialister, der har fuldstændig styr på, hvordan din virksomhed bliver løftet fra knapt-besøgt til velbesøgt på ingen tid.

Skriv et svar