Arkiver

Kategorier

Sponsoreret indhold

Disse medier bliver revolutioneret gennem digitale trends

Det er ingen hemmelighed, at vi gennem de sidste år har set en stor teknologisk ændring indenfor mange ting. For bare få år siden, havde folk grint af dig, hvis du havde sagt, at din personlige træner var en robot – men det bliver mere og mere udbredt nu til dags. Og det er slet ikke det eneste felt, som nærmest er gået igennem en teknisk revolution – det sker overalt omkring os. Også i vores jobs – vi skal uddanne os mere og mere for at være konkurrencedygtige, og robotter er begyndt at overtage flere og flere arbejdspladser.

TV og Netflix

Langt de fleste kender Netflix. Det er blevet et stort fænomen, som konstant bliver brugt i daglig tale, og som er baggrund for aftaler mellem folk. Langt flere dropper fjersynet, og de tilhørende kanaler, for streamingtjenester som Netflix. Der er langt større flexibilitet, ved streamingtjenesterne. Der er ikke noget bøvl med at optage programmer, som man ikke har tid til at se, og de scenarier hvor man falder i søvn under en film, og derved ikke får den set, eksisterer ikke. Man kan selvfølgelig godt falde i søvn, men på Netflix er det nemt at gå tilbage til hvor man kom fra, så man kan se den igen, uden problemer.

Casino og underholdning

Casino er blevet mere og mere populært over årene. Udbyder efter udbyder dukker op, som lover store bonusser og nemme spil. Det bliver mere og mere udbredt med casinoer, fordi flere begynder at spille. Men det kan være svært at finde rundt i de mange sider, og hvem der er reelle. Derfor er det heldigt, at der findes oversigter, som kan hjælpe én med at finde ud af, om de bonusser man ser i reklamer er ægte. Når man finder ud af, hvor det er bedst at spille, er det nemt. Start casinospillet med bonus spins, så er du hurtigt i gang, med den bedste chance, for de største bonusser. Ved hjælp af oversigterne, sikrer du dig, at du ikke bliver snydt af de utallige reklamer med flotte ord om hjemmesiden.

Sociale medier

Vi ser det overalt på de sociale medier. Googler du eksempelvis en støvsuger, så kan du være sikker på, at du får vist reklamer for netop den støvsuger. Den reklame kan sagtens komme på Facebook, også selvom du søgte på Google – og det er endda 2 forskellige firmaer. Det sker, som et led i at de sociale medier også bliver revolutioneret igennem de seneste år, og også de kommende år. Platforme er begyndt at lære at snakke mere sammen,  hvilket gør, at reklamerne bliver mere personliggjort for dig – det er smart for dig, og det er smart for virksomhederne.