Arkiver

Kategorier

Sponsoreret indhold

Hvordan skal din virksomhed begå sig på nettet

Hvordan skal I som virksomhed begå jer på nettet. Det handler om at udsende de rigtige signaler, at sørge for at man ikke træder nogen over tæerne og om at beskytte sit brand.

Hvad vil I gerne signalere til kunderne og de mulige kunder, og hvordan kan I interagere optimalt med dem på nettet.

Det er en svær balance mellem medarbejderne helt privat og virksomhedens officielle sider.

Skab sikkerhed på din forbindelse

Cybersikkerhed er et meget drøftet emne, når det kommer til politik og på tværes af landegrænserne i forhold til de militære enheder. Sikkerhed er vigtigere end nogle sinde før når det kommer til at forhindre diverse datalæk i alle brancher.

Ønsker du ikke denne form for overvågning eller mulighed for hacking, når du er på nettet, så kan du bruge en VPN-forbindelse. VPN er en forkortelse for Virtuelt Privat Netværk. Hos VPNguiden guider de dig i at vælge den rigtige. En VPN-forbindelse går ind og kamuflerer din IP -adresse og din data på nettet, så udefrakommende ikke kan aflæse og analysere dit indhold.

Bruger din virksomhed ikke VPN, så er alle jeres fortrolige data sårbare overfor hackere, og kan i værste tilfælde blive stjålet af jeres konkurrenter.

Vær tro mod brandet og universet omkring det

Når I som virksomhed skal begå jer på nettet, så er det vigtigt, at I bruger en tone, som er tro mod brandet. Lige så vel skal I sørge for at I henvender jer til jeres målgruppe.
Der er stor forskel på hvordan, at I skal gribe det hele an hvis i driver en skater shop kontra hvis I driver en cricket klub.

Sørg for at I efterlever alle de ting, som I står for, og som I reklamerer med, at I går op i. Det er altså ikke nok at sige, at I støtter bæredygtighed. I skal huske at tage nogle tiltag som efterlever jeres udtalelser.

Hvordan kan I markedsføre jer bedst muligt online?

Har du nogensinde tænkt over hvordan, at du får så målrettet markedsføring på din computer? Det er koldt udenfor, og det er netop gået op for dig, at dine gamle vinterstøvler ikke holder sæsonen ud. Du har søgt på ”vinterstøvler til kvinder” på Google.dk, og fundet et par, som du godt kunne tænke dig. Lige pludselig så dukker dine støvler op på din Facebook startside og som reklame på andre hjemmesider, som du besøger.

Hvordan kan det være? Din historik på nettet bliver overvåget, analyseret og sidst men ikke mindst brugt til at markedsføre produkter til dig, som kunne have din interesse.

Dette sker selvfølgelig også for dine potentielle kunder. Har du brug for hjælp til at få din online markedsføring op og køre, så kan du kontakte et online markedsføringsbureau som Obsidian.

Hvis dine kunder ikke gennemfører købet i første omgang, så kan det være sådan noget som efterfølgende målrettet markedsføring, som i sidste ende kan få dem til at udføre købet hos jer. Jeres konkurrenter arbejder sikkert på denne måde, så hvorfor skulle I ikke også?