Please assign a menu to the primary menu location under menu

Arkiver

Sponsoreret indhold

Guide: Sådan vælger du de rette reklameartikler

Hvorfor skal du stadig vælge fysiske reklameartikler i en tid, hvor du når langt flere kunder på sociale medier og via søgninger på nettet, end du når ved at få foldere printet ud, eller ved at få dit firmas navn og logo trykt på alt fra bannere og caps? Spørgsmålet er lidt fjollet, for fysisk marketing og den digitale marketing supplerer hinanden godt. Desuden skal du nå folk, der ikke ville finde dig digitalt.

Skab opmærksomhed i hovedstaden med reklameartikler

Vil du gerne skabe større opmærksom om din virksomhed i København, er reklameartikler en god måde at gøre det på. Reklameartikler kan være mange ting – store som små. Hvad, du skal vælge af reklameartikler, afhænger af, hvor du skal bruge artiklerne. Skal du gøre et godt indtryk ved messer, vil det typisk være de prangende ting som kantbelyste rammer og roll-up-bannere, der er aktuelle.

Profiltøj er essentielt for at gøre et godt indtryk ude hos kunden

Omvendt kan det være, at dine ansatte jævnligt tager ud til privat- eller erhvervskunder og møder dem på deres adresse. Her er det ikke bannere, du skal smide penge efter, men profiltøj, der bærer dit firmas logo på sig. Derved bliver kunden betrygget om, at det er professionelle, han handler med, og dine medarbejdere får en stærkere følelse af fællesskab, end hvis de var klædt lidt tilfældigt på.

Gode tryksager kommer du ikke udenom

Foldere, hæfter og andre tryksager kommer du ikke udenom, når du ønsker reklameartikler. Til messen skal du kunne stikke potentielle kunder en folder i hånden, så de ikke glemmer dig, så snart de er gået videre til den næste stand. Hvis du ønsker at sætte et personligt ansigt på service, kan du give dine ansatte visitkort med deres navn og arbejdsmail, de kan dele ud til nye eller mulige kunder.

Skriv et svar