Har I svært ved at følge med, når kunder ringer ind og har behov for hjælp? Måske I i perioder er nødt til at sætte en ventetone på eller faktisk ikke er i stand til at betjene dem, der ringer ind. Det er rigtigt ærgerligt og kan I nogle tilfælde faktisk betyde, at I mister kunder, fordi de i stedet ringer til andre i branchen, hvor telefonen bliver taget. Desværre er det bare ikke altid, man har ressourcerne til at have en, der passer telefonen.
Derfor kan det godt betale sig for jer at kigge nærmere på de muligheder, der findes for telefonpasning. Professionel telefonpasning fungerer således, at der vil være en til at tage telefonen som enten kan viderestille til rette medarbejder eller give svar på de ting, der bliver spurgt om – det vil altså være en, der kender til branchen. Det er en fleksibel løsning for jer, der har brug for, at telefonen bliver taget noget oftere.
Landsdækkende service
Selvom mange virksomheder har hovedsæde i eller omkring hovedstadsområdet, er der lige så mange, der hører til længere væk. Det er en af fordelene ved telefonpasning – man er ikke fysisk eller geografisk begrænset. Jeres telefonpasser vil have kontor i Hellerup, men kan sagtens betjene kunder og hjælpe jeres virksomhed, uanset hvor i landet, I befinder jer – der er ingen der ser, hvor opkaldet går til.
Det er ikke kun selve telefonpasningen, der kan klares, og det er heller ikke kun kunderne, det har relevans for – det kan også være partnere eller konkurrenter, I ønsker at have møder med. Derfor kan der også ordnes kalenderbookinger, så I hele tiden kan se, hvis der bookes nye møder ind. Det vil foregå i jeres kalendere, så overblikket er jeres hele tiden, og I vil naturligvis kunne få en samtale om, hvornår det giver mening, og hvornår det ikke gør.