Arkiver

Content Ad SpaceNyhederSponsoreret indhold

Obsidian Legatet: Nyt legat til håbefulde marketingtalenter

Artiklen er bragt i samarbejde med Obsidian Digital.

I denne uge lancerer marketingsbureauet Obsidian Digital deres legat på 10.000 kroner, som gives til et talent indenfor digital marketing. Obsidian Digital mener nemlig, at vi skal hylde talenterne og at sund konkurrence gør os bedre.

I en konkurrencepræget forretningsverden er det almindelig sund fornuft at holde både kortene og kunderne tæt til kroppen. Derfor ville mange mene, at man ikke bør gå rundt og dele ud af informationer om sine kunder og uddelegere opgaver til udefrakommende.

Hos Obsidian Digital tænker man anderledes om denne sag. Bureauet mener nemlig, at det at spille med åbne kort og samtidig “få hjælp” udefra, tvinger alle i branchen til at oppe sig. Den sunde konkurrence gør os alle bedre, og får os til at præstere mere.

Ungt bureau stifter legat

Obsidian Digital er et digitalt marketingsbureau, som har været på banen i knap et år. Bureauet tilbyder specialiserede markedsføringsløsninger i forbindelse med online-strategi, trafikoptimering, konverteringsoptimering på webshops og kundeloyalitet online, sat sammen af eksperter for hvert område.

Store som små firmaer kan få hjælp til at optimere deres virksomheder online via digitale løsninger som SEO, Google AdWords, Sociale Medier, E-mail marketing og Google Analytics.

Alle kan give det et skud

I dag lancerer Obsidian Digital deres første legat. Bureauet lægger stærkt fra land med årligt at tilbyde 10.000 kroner til den eller de, der bedst løser en case.

Casevirksomheden dette år er Hungry, en dansk takeaway-portal, der blev stiftet i år 2012. Hungry er en støt voksende og succesfuld virksomhed, som nu ekspanderer internationalt. Casen lyder derfor på, hvad Hungry kan gøre for at skaffe sig adgang til det tyske marked, i forhold til digital markedsføring.

Der kræves ingen forudgående viden eller erfaring indenfor feltet, men blot en interesse i digital marketing og lyst til en udfordring. Alt man skal gøre for at deltage er derfor, at sende en ansøgning via Obsidians hjemmeside inden den 30. november.

Hvis man ikke vinder den store præmie på 10.000 kroner, er der dog stadig meget at hente ved at deltage i konkurrencen. Obsidian Digital læser nemlig alle løsningsforslag grundigt igennem, og kontakter de talentfulde deltagere, som de mener kunne have en fremtid i deres bureau.

Du kan læse mere om konkurrencen og casen ved at klikke her.

Skriv et svar